XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Familieplezier

with 6 comments

Familiereportages zijn altijd leuk. Zeker als de kids zich ontpoppen tot heuse modellen en de ouders elkaar dolverliefd aanstaren. Op een ongedwongen wijze spelen we in het rond en in een uurtje ontstaan spontane en leuke foto’s die een onvergetelijke herinnering vormen. In de bossen van De Haan trok ik met mama Katie, supermodel Eline en papa Kevin er op uit voor een keitoffe shoot. Ook zin gekregen ? Stuur een vrijblijvend mailtje naar info(at)xraypictures(punt)be !

Written by Xray

november 16, 2010 bij 9:27 pm

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. goe bezig jij ๐Ÿ™‚
    grt manu

    manuscripten

    november 16, 2010 at 10:04 pm

  2. Een heel kleurrijke toffe reportage!

    Joke

    november 16, 2010 at 10:18 pm

  3. We waren er dan ook superblij mee !!! De volgende familieshoot is al geboekt voor het voorjaar van 2012 ๐Ÿ™‚

    Katie

    november 17, 2010 at 9:27 am

  4. Dit lijkt me vooral heel erg moeilijk werk. De verwachtingen zijn toch wel hooggespannen, en de druk om goede foto’s af te moeten leveren is groot. Als je het toch weet om te zetten in een inspiratievolle shoot ben je goed bezig volgens mij.

    Net zoals de vorige serie’s: erg goed gedaan.

    timfreh

    november 17, 2010 at 12:17 pm

    • Ik zou liegen moest ik zeggen dat ik geen druk voel om het beste uit de shoot te halen. Anderzijds geeft het een enorme voldoening. Ik geef toe dat je de eerste keren zoiets doet met de billen lichtjes dichtgeknepen maar je leert gewoon door te doen, doen, doen !
      Tim, met uw kwaliteiten kun je dit zeker ook aan want ik neem ook mijn petje af voor wat ik bij u ontwaar aan fotografische pareltjes !

      Xray

      november 17, 2010 at 9:41 pm

  5. De verwachtingen waren idd hoog, maar Kevin heeft ze helemaal ingelast. Voor ons zijn het echt stuk voor stuk pareltjes, en wat voor mij zelf ook erg belangrijk is: ik heb eindelijk eens een paar foto’s waarvan ik zelf vind dat ik er goed op sta, en dat is een waar mirakel ๐Ÿ™‚

    Katie

    november 22, 2010 at 9:46 am


Geef een reactie

