XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Raymond @ Paulusfeesten

with 5 comments

Van het Groenewoud… hij liep als een rode draad door mijn jeugd. Ik ben dan ook fan van Raymond, meer zelfs… ik adoreer hem. Hij is mijn idool. Hij is mijn icoon van de Vlaamse muziek. Met hem besefte ik: ik ben god niet,  leerde ik meisjes ontdekken, smeekte Je veux l’amour,  kreeg de liefde voor muziek te pakken, dacht even ik ben de man, beleefde vele warme dagen, koos in het stemlokaal Vlaanderen boven, bereikte nooit mijn eeuwige muze bleke Lena, had een goede vriend Jan, werd stapelgek op jou, stortte mij in Brussels by night, ging de Cha cha cha haten en dacht uiteindelijk komaan met dat lijf. Kortom, ik werd groot met Raymond en  net dat maakt een optreden vastleggen van hem iets bijzonder.

Voetje op

Ik ben de man

Een trotse vader

60 jaar in the spotlights

Luchtgitaar

Schone vent

Lelijke vent

Spiegelbeeld

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hij is eigenlijk alles, geniaal, “gek” (en wat is eigenlijk het verschil), mooi, lelijk, orgineel, anders etc. Ik kan me voorstellen dat je daar fan van bent. Deze portretten onderstrepen dat. Krachtig en Prachtig zijn ze.

    Harry de Rooij

    augustus 21, 2010 at 12:04 pm

  2. Wauw de eerste foto is zo typisch Raymond. Wat een knappe heerlijke reportage om naar te kijken. Spontaan hoor je de muziek erbij!

    Joke

    augustus 21, 2010 at 12:25 pm

  3. Prachtige foto’s van een inspirerende man.

    acwvisie

    augustus 21, 2010 at 10:12 pm

  4. Zeer mooie reeks is dat, prachtige uitstraling van Raymond via die foto’s

    Gerrit

    augustus 26, 2010 at 6:49 pm

  5. Spiegelbeeld is goed gezien.

    Paly

    september 7, 2010 at 9:12 pm


Geef een reactie

