XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Wannes Cappelle en BJO @ TaZ#2010

with 2 comments

Wannes Cappelle bracht in 2008 met zijn groep Het Zesde Metaal zijn eerste plaat Akkettemets uit. Speciaal voor Theater aan Zee 2010 herwerkte het Brussels Jazz Orchestra negen nummers van deze plaat voor bigband.

Helaas moets ik mij tijdens het optreden van de organisatie beperken tot het nemen van foto’s vanaf een zitplaats tussen het publiek. Niet echt werkbaar dus wou ik tijdens de soundcheck mijn slag slaan want met De Morgen als opdrachtgever wil je kwaliteit afleveren. Echter… de soundcheck duurde slecht een nummer dus het was er op of eronder.

Written by Xray

augustus 5, 2010 bij 9:33 pm

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi werk, Kevin!

    Wannes Cappelle

    augustus 6, 2010 at 12:15 am

  2. Gezien de omstandigheden (wat kan men toch moeilijk doen hè, is ook mijn ervaring) vind ik de foto’s geweldig goed gelukt hoor. Persoonlijk vind ik de eerste heel erg mooi, je hebt de sfeer en de entourage erg goed te pakken in je foto’s.

    Ank

    augustus 8, 2010 at 12:58 pm


Geef een reactie

