XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Fotogeniek België

with 8 comments

Een uniek project gerunt door een unieke persoon: Fotogeniek België van Koen De Langhe.

Ik durf te stellen dat ik zonder Koen wellicht niet zou staan waar ik vandaag sta. Toen we twee jaar geleden samen een dagje doorheen Oostende dwaalden – ik naarstig de Pentax K10D aan het testen en Koen blij dat hij met een gelijkgezinde kon bijpraten -, voorspelde hij dat ik binnen het jaar in bijberoep zou fotograferen. Ik verklaarde hem gek, keek hem heel argwanend aan en… trok zes maanden later naar het ondernemersloket. Met succes en intussen blijft ook Koen de successen terecht opstapelen. Heel veel mooie en creatieve opdrachten, regelmatig schrijft hij ereplaatsen op fotowedstrijden op zijn palmares, steeds meer magazines fleurt Koen op met tekst en beeld, zijn beeldbank over België breidt zienderogen uit en hij blijft even joviaal en even begeesterd spreken over zijn vak.

 

Onlangs ontmoette ik Koen nog eens heel even  in Oostende. Ondanks de bittere kou, snijdende wind en grote tijdsdruk kon ik toch dit portretje schieten.

Voor wie Koen nog niet kent, kijk zeker eens naar:

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja die man kan erg goed fotograferen! Vind ik het altijd er mooi om naar zijn foto’s te kijken!

    Robbie Veldwijk

    februari 24, 2010 at 1:24 pm

  2. leuk!

    MJ

    februari 24, 2010 at 10:17 pm

  3. Leuke kerel toch, die Koen.
    En fotogeniek zoals hijzelf is … mag hij zo in de boekskes staan.

    kris luckermans

    februari 25, 2010 at 6:22 pm

  4. schone foto, hoe hij in dat boogje staat. als een heilige.

    ysabje

    februari 25, 2010 at 11:51 pm

  5. Kris is duidelijk de leukste thuis 😉
    Ja, zoals Ysabje zegt, Saint Koen staat hier mooi ingekaderd en ziet een vreemde vogel van links aanvliegen. Ik vind het een tof en grappig beeld.
    Bedankt voor de leuke babbel weer, Kevin!

    Koen

    februari 27, 2010 at 5:25 pm

  6. Hartstikke leuke/mooie foto van een geweldige fotograaf en bovenal aardige man!!!!

    Ank

    maart 2, 2010 at 5:11 pm

  7. Ja de Koen is goed herkenbaar maar jij maakt er een bijna ‘Van Fleteren’ van.

    Joke

    maart 4, 2010 at 10:54 pm

  8. jawel, tof gezegd, Joke!
    klopt helemaal…
    (een nieuwe BV erbij)

    erik O,

    maart 5, 2010 at 9:28 pm


Geef een reactie

