XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Xraypictures, nieuwe stijl

with 8 comments

Ziezo, de nieuwe lay-out is een feit. Maar niet alleen het kleedje waarin mijn blogje steekt, is opgefrist maar ook qua inhoud wil ik het over een andere boeg gooien. De elkaar snel opeenvolgende opdrachten laten mij namelijk steeds minder tijd vrij,  om persoonlijk werk te maken. Vandaar dat ook andere topics aan bod zullen komen. Hoe lever ik mijn beelden af, welke leuke opdrachten voerde ik uit of staan er op stapel, welk materiaal gebruik ik en wat zijn de ervaringen, wat staat er op het verlanglijstje, waarom heb ik iets gekocht of waarom net niet ? Ik zal ook af en toe eens gluren bij de buren en andere fotografen voorstellen of opmerkelijk werk in de spotlights plaatsen. Kortom, hier valt voortaan meer te zien en te lezen dan af en toe een leuk plaatje. Uiteraard zijn reacties en opbouwende kritiek meer dan welkom.

Hopelijk doet dit nieuw elan mijn honger naar andere vormen van fotografie weer opflakkeren. Ik maak voornamelijk journalistiek werk, zowel fotografisch als met de pen in de hand, maar ook de aanvragen voor huwelijken, communies, recepties, geboortefoto’s, bedrijfsfotografie en leuke zichtjes lopen steeds vlotter binnen. Toch wil ik deze opdrachten voortaan vaker combineren met persoonlijk werk, ander inzichten en een blijvende passie voor al het moois rondom ons.

Verwacht zeker niet dagelijks kakelvers nieuws maar af en toe een update waarbij ik hoop mijn bezoekers aan deze blog voortaan nog meer te kunnen bekoren. Uiteraard blijft de website www.xraypictures.be actief. Meer zelfs: binnenkort zijn daar weer heel wat nieuwe plaatjes te bewonderen.

Written by Xray

februari 11, 2010 bij 9:49 pm

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik was een fan en blijf het zeker. Jouw nieuwe elan spreekt mij wel aan. Kom maar op met al je verhalen en ervaringen. Daar kunnen we van genieten en leren. Succes!!

    Caro

    februari 11, 2010 at 10:15 pm

  2. Aangename verandering van je blog,opgepast voor de concurrentie van je dochter.

    nmr

    februari 11, 2010 at 10:35 pm

  3. Nice… vind hem dichter aanleunen bij je site qua look & feel. Hopelijk verzaak je niet aan je morele plicht om ons maandelijks te verblijden met meer dan aardige plaatjes!

    Valery

    februari 11, 2010 at 11:15 pm

  4. je weet het ik blijf je volgen!!!!!
    liefs

    callemie

    februari 12, 2010 at 12:37 pm

  5. tof changement-de-decor!
    i’ll follow you furtheron!

    erik O,

    februari 12, 2010 at 5:52 pm

  6. Eerst zien dan geloven 😉
    Ben benieuwd!

    Koen

    februari 12, 2010 at 7:16 pm

  7. Naast het eigen fotootje is er nog zoveel te beleven in onze hobby. Kijken naar het werk van anderen in boeken of websites, het zoeken van een invalshoek voor het eigen werk… Ik stel bij mijzelf vast dat al die “vernieuwende” aparatuur mij steeds minder interesseert, maar steeds meer de visie en het werk van fotografen.

    Erwin

    februari 17, 2010 at 8:23 pm

  8. Nou dat is leuk om te lezen dat je het wat anders gaat aanpakken dan alleen gewoon een foto, ik ben benieuwd!

    Robbie Veldwijk

    maart 2, 2010 at 12:40 pm


Geef een reactie

