XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Styby

with 6 comments

Stybar… de nieuwe wereldkampioen. Een sympathieke knul… het is hem dus gegund.

Voor de mobilhome hokten de supporters en pers samen. Ik liep even achterom. Toen ik hem door het raam van zijn camper in het ootje kreeg, lachte hij vriendelijk. Dju, zag ik hem denken… toch een persmuskiet die mij al te pakken heeft.

Het was drummen toen hij richting parcours wou.  

Written by Xray

januari 31, 2010 bij 3:25 pm

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Deze van Styby, ja,da’s een hele toffe foto op het juist moment afgedrukt tof. Ik vind de foto zelfs humoristisch mede door die glimlach. Inderdaad heeft hij deze titel dik verdiend.

    gerritimages

    februari 1, 2010 at 8:50 pm

  2. Stybar is toch een halve Vlaming? Kunnen jullie trots op zijn. Helemaal naar Tjechie geweest????

    Harry de Rooij

    februari 2, 2010 at 1:13 pm

  3. Schitterende foto’s,op de eerste is het idd van..ja lap die heeft mij,maar toch die sympathieke glimlach.

    jimfoto

    februari 4, 2010 at 1:14 pm

  4. Mmmmm dat grijnsje van Stybar spreekt boekdelen ! Goh ben beetje jaloers want die Stybar mag best ook es naar mij (of mn fotolens) grijnzen hehe …. Trouwens knappe en boeiende blog hier, bezwaar als ik n linkje plaats ? Enne bedankt voor t complimentje op mn blog. Grtz,

    AmaZony

    februari 6, 2010 at 1:39 pm

  5. gewoonweg de beste !

    knap fotowerk!

    willy

    februari 6, 2010 at 6:36 pm

  6. Altijd kleurrijk zo die renners. Ik heb ook al een archief van de Ronde van Vlaanderen en Frankrijk. Jouw kiekjes zijn in ieder geval geslaagd.

    maaike

    februari 8, 2010 at 7:59 pm


Geef een reactie

