XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

richting strand

with 6 comments

Ik krijg steeds vaker de vraag, roep, schreeuw, smeekbede of bevel om terug wat meer zeeschapjes te tonen zoals destijds hier vaak te zien was. Het strand en de zee waren vaak een inspiratiebron voor beklijvende beelden. Helaas kom ik door het vele werk steeds zeldzamer op het strand.

Agfelopen weekend kwam ik er toch maar… het was weer om te werken. Sorry…

Written by Xray

januari 26, 2010 bij 11:40 am

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Soms zijn er van die tijden dat het niet gaat lukken, deze foto vind ik wel leuk hoor! Veel dingen om naar te kijken.

    Robbie Veldwijk

    januari 26, 2010 at 4:50 pm

  2. Mooie compositie met die assistent op de voorgrond! Al vraagt het onderwerp om kleur (De kleurrijke pakjes van de wielrenners steken beter af tegen het zand, vermoed ik)
    Ik combineer mijn opdrachten steeds met vrij werk. Een uurtje voor of na mijn ‘werk’ ga ik in de buurt gewoon voor mezelf fotograferen.
    Dus na de koers even de andere kant oplopen. Al is het maar voor een half uurtje. Anders komt er binnenkort misschien frustratie bovendrijven 😉
    Ik weet het wel hoor…je geniet gewoon teveel van je werk. Dat is het!

    Koen

    januari 26, 2010 at 5:17 pm

  3. Veel te vroeg op het jaar hé!!! Het terras staat nog niet buiten…
    http://m-art.skynetblogs.be/post/7379986/noordzeeterrasje#comments

    fotomart

    januari 27, 2010 at 12:15 am

  4. Tijd gaat snel en vaak kom je niet toe aan die dingen die je het liefste wil vast leggen.
    Mooie overzichtsopname.

    Dynaries

    januari 28, 2010 at 4:42 pm

  5. pffffffffffffffffffffffffffffffff
    hihihi
    en toch blijf ik geduldig afwachten
    maar ja ik heb alle dagen zicht op je fotookes hé!!!

    callemie

    januari 31, 2010 at 8:16 pm

  6. hé, dat is aan de twinsclub in Bredene

    heb er verleden jaar ook foto’s van gemaakt

    heel mooie compo !

    willy

    februari 6, 2010 at 6:33 pm


Geef een reactie

