XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Cyclocross

with 7 comments

Het was weer eens iets anders… een cyclocross vastleggen. Naast de beeldjes die ik moest nemen voor de opdrachtgevers, maakte ik van de gelegenheid gebruik om tussenin nog eens een “Xrayplaatje” te schieten.

Pittig detail: op een bepaalde website las ik dat het ongehoord was dat ik gratis toegang kreeg tot dit evenement. Ik vraag mij af of deze persoon ook elke dag toegang betaald om zijn werk te mogen betreden ? Waar zijn we mee bezig…

Written by Xray

januari 8, 2010 bij 11:10 am

Geplaatst in Uncategorized

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. “gratis”?
    Jij heb wellicht een perskaart die je toegang verschaft, een perskaart krijg je niet voor niks hé. Het kost geld en je moet er moeite voor doen.

    Niks van aantrekken.

    pieterbie

    januari 9, 2010 at 12:07 am

  2. mensen kunnen zo haatdragend zijn. da’s toch spijtig…

    ysabje

    januari 9, 2010 at 12:13 am

  3. Jaloezie is de hedendaagse ziekte blijkbaar, Mooie foto trouwens.

    gerritimages

    januari 9, 2010 at 4:46 pm

  4. inderdaad dergelijke uitspraken naast je neerleggen…
    jaren terug (in het analoge tijdperk) was ik regionale fotograaf en verslaggever voor Het Volk en nadien Het Nieuwsblad… ik had met dergelijke jalousie ook vaak te maken… niets van aantrekken Gr LAMP!!!!

    lamp

    januari 10, 2010 at 9:52 am

  5. Mooie opname. De snelheid van de fietsers is goed te zien.

    Dynaries

    januari 25, 2010 at 8:15 am

  6. Stel je voor! Dat je zou moeten betalen om daar voor je werk in weer en wind te staan, verkleumd van de kou. Dan nog wel om de sportliefhebber van de nodige gedrukte beelden te voorzien.

    fotomart

    januari 25, 2010 at 9:57 pm

  7. Mooie opname. Zie hem graag in Z/W.

    Daniel Minne

    februari 8, 2010 at 11:30 am


Geef een reactie

