XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Rome by night (2)

with 11 comments

De meningen bij de vorige foto waren verdeeld, zoals deels verwacht. Door het werken met een lange sluitertijd is ghosting nu eenmaal niet te vermijden op dergelijke drukke ontmoetingsplaats. Ook in deze foto krijg je een specifiek kenmerk van de langesluitertijdopname, namelijk melkachtig water. Benieuwd of ook hier weer de meningen uiteen lopen.

 

romeIMGP7207

Written by Xray

september 24, 2009 bij 4:00 pm

11 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik ben nog maar één keer in Rome geweest en het regende de hele tijd.
    Voor mooie foto’s moet ik zeker eens terug. Ik had trouwens nog geen digitaal toestelletje…

    maaike

    september 24, 2009 at 6:33 pm

  2. De beweging van het water is echt heel erg mooi, alleen vind ik het standpunt en de compositie een beetje erg rommelig en dan met nadruk de compositie. Je zal er vast niet goed voor hebben kunnen staan, dus ik vind het erg mooi!

    Robbie Veldwijk

    september 24, 2009 at 6:52 pm

  3. Ik vind dat nooit iets. De helderheid en het sprankelende van het water is dan verdwenen en het lijken wel watten, maar zoals je zegt: twee meningen bestaan daarover.

    Harry de Rooij

    september 25, 2009 at 4:24 pm

  4. Ik moet dringend ook eens naar Rome, prachtige foto

    Edwin

    september 25, 2009 at 7:16 pm

  5. Je mag voor mijn part meer foto’s tonen van Rome. Ben er nog nooit geweest!
    Ik vind dit beeld stukken beter dan de vorige waarvan de compositie naar mijn gevoel niet echt optimaal was.
    Mooi!

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    september 26, 2009 at 7:45 pm

  6. Ik kan zo’n beelden best pruimen, ik vind dit een geslaagde plaat. Ik ken maar een frase in het Latijn: coloribus, degustibus….

    hanscapiau

    september 26, 2009 at 7:52 pm

  7. ik had het beeld ook iets meer naar het midden getrokken. maar als deze foto in de postkaartenrekken zou staan in rome dan zou ie goed verkopen!

    ysabje

    september 26, 2009 at 9:24 pm

  8. zeer mooie foto

    Gregory

    september 27, 2009 at 1:13 pm

  9. Deze foto kan mij zeker bekoren.
    Blijf die foto’s van Rome maar tonen.

    dmpictures

    september 28, 2009 at 3:46 pm

  10. Ook dit is een fraaie Ik vind het zachte wateroppervlak een mooi contrast met de contrastrijke beelden.

    André

    september 29, 2009 at 7:38 pm

  11. Schitterende plaat zeg. Mooie compositie en de sluimer in de waterval is erg mooi.

    Dynaries

    oktober 2, 2009 at 7:30 am


Geef een reactie

