XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

ruitertornooi

with 5 comments

Ik heb het eigenlijk helemaal niet zo begrepen op paarden. Om de een of andere reden hebben deze machtige dieren mij nooit echt aangesproken. En de liefde voor het paard verging helemaal toen eind juli mijn twee dochters tijdens een paardenzegening bijna vertrappeld werden door een op hol geslagen trekpaard.

Maar een tijdje terug werd uw dienaar uitgestuurd naar een ruitertornooi. Stel je voor: Xray tussen vijfhonderd kwijlende viervoeters. Gelukkig viel er nog wat sfeer vast te leggen tijdens de wedstrijden.

 

ruiterIMGP6820

 

 

ruiterIMGP6836

 

ruiterIMGP6841

Written by Xray

september 3, 2009 bij 7:23 pm

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. lol. vanop veilige afstand precies 😉 well done.

    Stephanie

    september 3, 2009 at 10:54 pm

  2. Ik zie ze ook liever in de wei staan dan dat ik er zelf op zou rijden. Eénmaal vruchteloos geprobeerd trouwens. Maar op de foto blijven ze stralen.

    maaike

    september 4, 2009 at 6:38 pm

  3. prachtige diepte in de foto
    spannende hoek en schitterende wolkenluchten 🙂
    ècht meebeleven zo

    ~~Seraka Photography~~

    september 4, 2009 at 8:24 pm

  4. Leuke beelden, heel erg anders dan die ik gemaakt heb tijdens zo’n evenement! De standpunten in de foto’s vind ik erg leuk zo met die mensen op de stoeltjes ervoor!

    Robbie Veldwijk

    september 5, 2009 at 3:36 pm

  5. ik snap die houding tav paardjes wel wat. ze zijn wat te groot om schattig te zijn. je voelt hun gewicht al als je nog maar in de buurt komt…
    maar toch ben ik er gek op. zo mooi en machtig…
    leuke fotootjes!

    ysabje

    september 5, 2009 at 8:56 pm


Geef een reactie

