XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Hij is er …

with 8 comments

Het is er eindelijk van gekomen. Mijn website www.xraypictures.be staat online.

Mijn nieuw visitekaartje ontwierp ik in samenwerking met Valery D’Haenen. Hij kon al mijn wensen feilloos omzetten in een technisch huzarenstukje. Het doel was een overzichtelijke, functionele en strak ogende site zonder al te veel toeters en bellen. Valery wist met een goed luisterend oor, een doortastende aanpak en een onaflaatbare ondersteuning precies datgene wat ik voor ogen had te realiseren. Moet het nog gezegd… een perfecte zakenpartner dus.  Het aanpassen van de albums is heel eenvoudig en intuïtief dus verwacht jullie maar aan een regelmatige update. Uiteraard blijft de blog bestaan…

 

screenshot

Written by Xray

augustus 31, 2009 bij 8:17 pm

Geplaatst in Uncategorized

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Past mooi bij je stijl van foto’s. Uitstekend als visitekaartje!

    Joris

    augustus 31, 2009 at 9:14 pm

  2. Puik werk!
    Je kan er niet omheen als fotograaf, een degelijke website is een must.
    Een dikke proficiat dus
    Bij biblio wel dringend een foto van de voorkant hé 😉

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    augustus 31, 2009 at 9:36 pm

    • De portretfoto komt er aan. Ik heb ze uitbesteed aan een absolute amateurfotografe. Niet dat ik geen deftige fotograaf kan betalen maar ik wil haar bewijzen dat ze zeker in staat is om een deftige foto te nemen met enige basiskennis van sluitertijd en diafragma. Een ware uitdaging dus voor mij en haar… maar geen mission impossible.

      Xray

      augustus 31, 2009 at 9:56 pm

  3. Nice. Ziet er strak uit. I like! 😀
    Keep up the good work.
    S.

    Stephanie

    september 1, 2009 at 8:04 am

  4. Looking very nice indeed!

    s.goovy

    september 1, 2009 at 9:37 am

  5. ik ben er al eens gaan op rondneuzen. Alles is heel duidelijk en gestructureerd. Proficiat!

    fotomart

    september 2, 2009 at 7:45 pm

  6. Prima site, proficiat!

    Erwin

    september 3, 2009 at 5:40 pm

  7. allesinds proficiat met geslaagde site, tis overzichtelijk opgemaakt, en oogt tof
    veel succes ermee
    ook een pluim voor de ontwerper!
    wout

    heddie

    september 4, 2009 at 3:33 pm


Geef een reactie

