XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Guido Belcanto @ Paulusfeesten

with 7 comments

Nog een laatste keer Paulusfeesten. Concertfotografie doe ik verre van dagelijks en dat merk ik ook wel. Het is een verdomd moeilijke branche. Een artiest vastleggen is op zich niet zo heel moeilijk maar op de goede momenten de juiste invalshoek pakken en een correcte belichting is niet evident. Elke zanger(es) is al duizenden keren vastgelegd en toch zoekt elke fotograaf naar dat ene andere beeld. Fascinerend toch…

 

paulusIMGP4866

 

paulusIMGP4869

 

paulusIMGP4908

 

paulusIMGP4913

Written by Xray

augustus 22, 2009 bij 8:19 am

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die eerste is prachtig! Da’s eentje voor de portfolio denk ik zo 🙂

    tdn

    augustus 23, 2009 at 10:52 am

  2. Die eerste is idd subliem 🙂

    Wat er bij de rest is gebeurd weet ik niet, maar zoveel ruis?

    Grtz…

    Sven

    augustus 23, 2009 at 11:29 pm

  3. Het eerste beeld heeft uitstraling. Ook mijn voorkeur.

    dmpictures

    augustus 25, 2009 at 10:06 am

  4. Ik vind dit een mooie serie foto’s! Prachtig van kleuren en ook de scherpte is erg goed!

    Robbie Veldwijk

    augustus 25, 2009 at 10:44 am

  5. nr 1 is een nr 1

    ysabje

    augustus 25, 2009 at 11:33 pm

  6. de bovenste is perfect vastgelegd…ook met mooi tegenlicht en zonder schaduwen, en geeft naar mijn gevoel best de impressie weer van de zanger.

    Groeten

    lamp

    lamp

    augustus 26, 2009 at 5:34 pm

  7. De bovenste is een enorm prachtig portret, zeer mooi met die uitstraling

    gerritimages

    oktober 1, 2009 at 4:08 pm


Geef een reactie

