XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Gorki @ Paulusfeesten

with 2 comments

Luc de Vos & co was een van de headliners van de afgelopen Paulusfeesten. Achteraf hoorde ik verdeelde reacties. De focus bij mezelf ligt zodanig bij het fotograferen dat ik nauwelijks oor heb voor de muziek. Ik heb het nu wel gemerkt: ook al heb je de “privilege” om back-, front- en on-stage te staan, je merkt heus niet meer van een concert, wel integendeel. De aandacht gaat zodanig op naar de details die je liever niet mist, dat het totaalbeeld van de show wat aan je voorbijgaat. Maar je hoort me niet klagen hoor…

 

gorkiIMGP5916

 

gorkiIMGP6019

 

gorkiIMGP6075

Written by Xray

augustus 20, 2009 bij 2:21 pm

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik stond dan nog naast 2 gillende tieners dus voor mij was’t compleet !!lol

    natalie

    augustus 20, 2009 at 6:28 pm

  2. Ik vind de laatste de tofste, al had ik graag ook wat meer ‘lijf’ gezien 🙂
    Je hebt gelijk ivm dat ‘beleven’, maar meestal mogen we toch maar 3 nummers fotograferen, en dan blijf ik daarna opzij nog even van het concert genieten…
    En het blijft toch kicken eh, daar frontstage, zoekend naar de juiste kiekjes 🙂

    Ymke

    augustus 21, 2009 at 2:23 pm


Geef een reactie

