XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

veel te weinig…

with 9 comments

… fotografeer ik de eigen dochters. Mijn vrouw kan er zich soms terecht kwaad in maken. Ik hos echter zo vaak met een camera rond dat ik, eenmaal thuis, het toestel liever aan de kant laat. En dan is een weekje Limburg – of Glimburg zoals mijn oudste dochter Louise zo mooi zei – een uitgelezen moment om de schade in te halen. En net dan krijgt Louise natuurlijk weer haar kuren en wil ze niet op de foto. Charlotte, de ontdekster, bekijkt het allemaal met enige terughoudendheid. En Anneke, mijn lieftallige, ziet dat het – eindelijk  – goed is. 

 

dochtersIMGP3091

 

Edit: Toch weer opvallend hoeveel donkerder de foto’s op WordPress verschijnen.

Written by Xray

augustus 2, 2009 bij 2:03 pm

9 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een heel mooie foto: als je de foto ziet, wil je er direct een verhaal bij bedenken!

    Fenny

    augustus 2, 2009 at 3:32 pm

  2. leuke! En ik zet mijn scherm wel wat lichter bij het bekijken van je fotos in’t vervolg op wordpress 😉

    Eline

    augustus 2, 2009 at 5:55 pm

  3. Opgelet Kevin, het gaat zeer vlug! Ik heb al dik spijt dat ik niet wat meer foto’s genomen heb van mijn twee kapoenen, inmiddels pubers die zich minder gemakkelijk laten vangen 😉
    Heel leuk dit beeld!

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    augustus 3, 2009 at 8:51 pm

  4. Dat Louise wegloopt vind ik juist dé kracht in de foto. Echt heel eigen aan kleine meisjes met hun eigen willetje, koppig 🙂

    Dirk

    augustus 4, 2009 at 7:44 pm

  5. Prachtig en geniet er maar van om nu nog beelden te schieten. Als ze ouder zijn komen ze niet meer zo makkelijk voor de camera, dan staan ze er ook liever achter. De mijne althans.

    Joke

    augustus 5, 2009 at 3:57 pm

  6. Ik vind het eerder opvallend hoe snel die kleintjes groot worden.Ik herinner me nog je eerste foto van haar hier op je blog. Ik ben ook terug van weggeweest en we zijn gesetteld hier in Middelkerke,dus nu kan ik ook dagelijks genieten van ’t prachtige zeetje en de mooie zonsondergangen. Hoever wonen we nu van elkaar…10km? Misschien dat we ooit toch eens afspreken.
    Groetjes en ’t blijft genieten van je foto’s

    Jim

    augustus 5, 2009 at 8:54 pm

  7. leuk beeldje… maar ik mis je klassieke zeezichtjes wel wat. die lust ik zo graag.

    ysabje

    augustus 5, 2009 at 9:51 pm

  8. Leuk standpunt en de kleine kijkt je echt zo aan van: ‘Wat doet papa nu weer?’

    Daisy

    augustus 5, 2009 at 10:35 pm

  9. Een driedelige foto!
    Knap!
    Gr.
    P-TER

    P-TER

    augustus 8, 2009 at 8:08 pm


Geef een reactie

