XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Vlieg er eens uit

with 4 comments

Hoog tijd dat ik de reeks over Rome nog eens verder toon.

We vliegen er meteen in, letterlijk dan.

Zou het kunnen dat we in de eerste foto’s de koeltorens van Doel zien?? Misschien weten de kenners van de streek het?

 Edit: Intussen wist Koen mij te vertellen dat het gaat om de koeltorens van Tihange nabij Hoei. De kronkelende waterloop is de Maas.

 

romeIMGP6906

 

De Italiaanse kustlijn.

 

romeIMGP7744

Written by Xray

juni 21, 2009 bij 9:45 am

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kerncentrale van Tihange bij Hoei langs de Maas. Doel heeft geen drie koeltorens (en ligt niet op de weg naar Rome 😉 )
    Interessante luchtfoto!!

  2. Ok Kevin, ik volg je spannend verhaal. De eerste van Tihange is al een treffertje van geluk.

    kris luckermans

    juni 21, 2009 at 6:09 pm

  3. Wat voor moois heb je tussen Hoei en Italië nog gezien?

    fotomart

    juni 21, 2009 at 10:56 pm

  4. ik vind die van tihange ook tof. Ik heb er een vriendin die er op een boot woont…

    ysabje

    juni 23, 2009 at 10:53 pm


Geef een reactie

