XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Het zusje

with 11 comments

Tijdens de communieshoot van Guillaume was ook zijn zusje Gaëlle mee.

Mama wou graag enkele foto’s van haar twee bengels samen maar ze verzekerde mij: Gaëlle zal niet op de foto willen en haar doen lachen is al helemaal onmogelijk. Een kolfje naar mijn hand natuurlijk.

 

guillaumeIMGP0297

 

guillaumeIMGP0328

 

guillaumeIMGP0330

 

Dit deeltje van de shoot werd genomen in een bosje langsheen de havengeul van Nieuwpoort. Ik plaatste de modellekes uit het felle zonlicht onder een bladerdek (de befaamde afdakjestechniek van de zeer gewaardeerde Bert Stephani). Een flitsje links van de camera zorgde voor een mooi invullicht.

Written by Xray

mei 21, 2009 bij 7:37 pm

11 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die laatste van deze drie vind ik erg leuk. De andere vind ik net niet, de manier van kijken enzo…

    Robbie Veldwijk

    mei 22, 2009 at 11:31 am

  2. Hallo
    NOU ze zien er prachtig uit.

    Gr,
    Fred

    http://fotograaffdaenen.wordpress.com

    Fred

    mei 22, 2009 at 10:34 pm

  3. Hier zal mama heel erg blij mee zijn.

    gevangen

    mei 23, 2009 at 7:03 pm

  4. Ik zag dat ik met t verkeerde adres gereageerd heb, dus hier de goeie

    els

    mei 23, 2009 at 7:05 pm

  5. Leuke foto’s ! Ik heb best wel leuke herinneringen aan m’n communie : veel cadeautjes… 🙂

    maaike

    mei 23, 2009 at 9:36 pm

  6. Leuke foto’s!

    eLLe

    mei 23, 2009 at 9:47 pm

  7. De derde geeft krijgt het meest punten!
    Alle drie mooie foto’s!
    Gr.
    P-TER

    P-TER

    mei 24, 2009 at 11:25 am

  8. Hele leuke reeks en knap met dat invullicht onder de bomen. Dat jongetje is echt wel fotogeniek. Hij werkte met plezier mee volgens mij.

    Caro

    mei 25, 2009 at 12:07 pm

  9. Dat heb je heel mooi gedaan hoor.
    Prachtige snoetjes.

    cor

    mei 28, 2009 at 7:58 pm

  10. Gewoonweg prachtige foto’s!!! Dit kan ik nooit evenaren…

    Flyingdaniel

    mei 30, 2009 at 11:24 pm

  11. Super dat beeld in kikkerperspectief van die kinderen!

    Dimi

    juli 26, 2009 at 11:29 am


Geef een reactie

