XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

De Stoel

with 4 comments

Een tijdje geleden mocht ik Gino Braet interviewen en vastleggen voor een paginagroot artikel in de Krant van West-Vlaanderen – editie De Zeewacht. Gino is afdelingsassistent op de spoedgevallendienst en is daarbuiten een creatieve duizendpoot. Het interview verscheen in de reeks “De Stoel”, waarbij een foto hoort op de favoriete stoel van de persoon. Gino zelf zwemt graag tegen de stroom in dus gebruikte ik de stoel op een andere wijze als er verwacht wordt. Voor mijn volgend artikel in de reeks over “De Stoel” mag ik een ware comedybekende aan mijn spervuur van vragen onderwerpen. Ik ben benieuwd wat zijn favoriete stoel zal zijn.

 

ginoIMGP9533

Written by Xray

mei 10, 2009 bij 9:06 pm

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. beetje een dwarsligger he… nuja, die houden de sporen recht 😉

    Ann

    mei 11, 2009 at 10:16 am

  2. Nou grappig dit, leuk idee ben ook benieuwd naar de volgende en de volgende en de volgende.

    Robbie Veldwijk

    mei 11, 2009 at 12:11 pm

  3. Eigenlijk zit dit wel comfortabel. We zouden vaker dwarsligger moeten zijn!

    fotomart

    mei 12, 2009 at 3:07 pm

  4. Een goeie dwarsligger daar hou ik van. Die heeft karakter. Succes!

    Joke

    mei 17, 2009 at 1:12 pm


Geef een reactie

