XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Dan toch… een communie

with 19 comments

Neen, ik zou dit jaar geen communieshoots doen. Te veel ander werk en de twijfel of ik er wel klaar voor zou zijn.

Maar dan krijg je in een week tijd twee aanvragen en bekruipt je de drang om toch overstag te gaan. En gelukkig maar.

Op paashaasmaandag had ik de eerste shoot. Laura was een geweldig toffe meid en we hebben samen De Haan onveilig gemaakt met onze dolle fratsen. We hadden big fun en haar ouders ontpopten zich tot gedreven statiefdragers want op zo’n mistige morgen komt het strobistmateriaal goed van pas. Alvast een eerste impressie en op naar shoot twee.

 

blogimgp9333duo1

 

blogimgp9170

 

blogimgp9179zw

 

blogimgp9037desat

 

blogimgp9018duo

Written by Xray

april 16, 2009 bij 10:29 pm

19 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Puike beelden, Kevin!!! Jij kan echt ALLES!!!

    fotomart

    april 16, 2009 at 10:49 pm

  2. mooi, die eerst is mijn favoriet

    MJ

    april 17, 2009 at 8:04 am

  3. die eerste drie zijn echt weer heel mooi. Die eerste heeft weer postercapaciteiten! Al goed dat jijaf en toe een communie doet; het meisje is voor haar leven gelukkig…

    ysabje

    april 17, 2009 at 8:05 am

  4. die eerste drie zijn echt weer heel mooi. Die eerste heeft weer postercapaciteiten! Al goed dat jijaf en toe een communie doet; het meisje is voor haar leven gelukkig…

    ysabje

    april 17, 2009 at 8:06 am

  5. Prachtwerk!

    s.goovy

    april 17, 2009 at 10:38 am

  6. Mooi die schoenen in die mist aan zee. Ik was zondag in Zandvoort en ook daar was een muur van mist.

    Harry de Rooij

    april 17, 2009 at 6:02 pm

  7. Mooi werk hoor !

    fbaert

    april 17, 2009 at 7:54 pm

  8. Ook ik ga voor de eerste drie met als favo’s de eerste drie.. Geweldige platen met hoog postergehalte!

    grz,
    jasper

    Jasper Van Tilburgh

    april 17, 2009 at 10:46 pm

  9. knap werk !!

    heddie

    april 18, 2009 at 9:09 am

  10. Dit ziet er werkelijk fntastisch uit, wat een mooi zacht licht daar heb je goed gebruik van gemaakt. Inderdaar zeer geschikt voor posters die eerste drie, wat zal Laura blij zijn geweest met deze foto’s!

    Ank

    april 18, 2009 at 9:38 am

  11. Zeer knappe reeks. Foto 1 en 2 zijn betoverend.

    Joke

    april 18, 2009 at 3:39 pm

  12. Hele fraaie serie. Vooral de eerste 3. Heel mooie sfeer. Wat doen die schoentjes daar… vraag ik me bij de eerste af en dan zie je bij de tweede het meisje aankomen. En daarna nog een mooi close-up van haar. Top

    Andre

    april 18, 2009 at 8:52 pm

  13. Ik ga ook helemaal voor de eerste drie. Die schoentjes zijn ook echt een tof beeld.

    Caro

    april 19, 2009 at 9:10 pm

  14. Lieve Kevin,

    We hebben vandaag de volledige fotoshoot ontvangen en net bekeken en we blijven het herhalen, je bent een natuurtalent.
    Er zitten nog juweeltjes tussen die niet op je blog zijn verschenen.
    De stamp in het zand, de vier op een rij, de sprong boven het water….
    Het toeval heeft ons samengebracht, en dat toeval laten we nooit meer los 😉

    Laura was apetrots dat ze jouw proefkonijntje mocht zijn voor de communieshoot,
    maar nu ze het resultaat heeft gezien is ze pas helemaal dolblij.
    Haar communiefeest kan nu al niet meer stuk,

    Eeuwig dankbaar dat we jou mochten leren kennen,
    fotomart heeft gelijk, jij kan echt ALLES!!!

    Het doet me deugd dit te mogen lezen. Zoals gezegd vond ik de shoot heel leuk, Laura was een toffe spontane meid en dat spettert ook van de foto’s af. Ongetwijfeld zal ze tijdens het feest opnieuw stralen van geluk. Ik vond het een eer om de foto’s te mogen maken en ik ben jullie heel dankbaar voor het vertrouwen. Ik zal alvast deze eerste communieshoot nog lang koesteren. Geniet alvast van een onvergetelijk communiefeest en wie weet… tot later.

    Papa en mama van Laura

    april 21, 2009 at 7:46 pm

  15. Stijlvolle reeks en zeker bij de derde heeft het gebruik van de speedlites geholpen om zo een mooi gebalanceerd resultaat te leveren.

    Kristof Pattyn

    april 26, 2009 at 9:33 pm

  16. Prachtige reeks waarvan de eerste drie mij het meest bekoren!

    Kamiel

    april 26, 2009 at 10:13 pm

  17. mooie pure serie!
    dit kan je met een gerust hart vaker doen 🙂

    ~~Seraka Photography~~

    april 28, 2009 at 9:37 pm

  18. Die eerste foto is super. Heel sprookjesachtig.
    Alsof je het paard ingehuurd had.

    gekiekt

    mei 3, 2009 at 8:50 am

  19. Mooi werk Kevin, vooral de eerste kan mij bekoren. Je hebt echt wel talent!

    Guido

    mei 6, 2009 at 7:24 pm


Geef een reactie

