XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

flitsworkshop

with 10 comments

Het ligt alweer een tijdje achter ons maar toch kom ik graag nog even terug op de flitsworkshop.

Jurgen Doom was zo vriendelijk om een sessie te geven aan de kust. Een boeiende en vooral leerrijke namiddag die uitnodigd om zelf aan het experimenteren te slaan.

Na een theoretische inwijding aan de hand van voorbeeldfoto’s, was het aan ons. Elke camera kreeg een pocketwizard op en flitsen maar…

 

flitsimgp6780

 

Jurgen legt het gebruik van het weinige aanwezig licht uit.

 

flitsimgp6849

 

Eva, een van de medecursisten, bekijkt me een beetje argwanend. Misschien wel terecht???

 

flitsimgp6860

 

Opdracht: bij klaarlichte dag een foto maken alsof het donker is. Model Ushi.

 

Nogmaals bedankt aan Jurgen en de medestudenten voor de fijne namiddag. En uiteraard ook een dankuwel aan de reporter ter plaatse.

Written by Xray

april 6, 2009 bij 12:41 pm

10 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik twijfel er niet aan dat je hierbij heel wat opgestoken hebt.

    fotomart

    april 6, 2009 at 8:16 pm

  2. best wel interessant, heb er ook al aan gedacht om eens naar een workshop van mr doom te gaan

    Frederik

    april 7, 2009 at 11:05 am

  3. Ik was er bij en ik kan het ten zeerste aanbevelen. Jürgen bouwt zijn verhaal mooi op, er is ruim gelegenheid om vragen te stellen en bij de 2 oefeningen is hij steeds in de buurt om bij te sturen en om hints te geven. En waar zouden we het verslag kunnen zien vd reporter?

    mcneel

    april 7, 2009 at 12:14 pm

  4. ah is dat jurgen?

    ysabje

    april 8, 2009 at 7:46 pm

  5. Dat lijkt me best leerzaam. Zou ook wel wat voor mij zijn, want echt handig ben ik niet met de flits

    els

    april 9, 2009 at 3:26 pm

  6. Heb hier veel te bekijken gehad en mijn gulzig mijn schade ingehaald. Pareltjes zitten er tussen!

    Joke

    april 9, 2009 at 8:03 pm

  7. Lijkt me boeiend om zoiets mee te maken. Het is je goed gelukt. Mooi sfeervol belicht. Vooral de laatste.

    Daisy

    april 16, 2009 at 11:35 am

  8. Oei oei, ik heb dit artikel precies gemist in mijn feedreader 😦

    Goed nieuws: de video is geuploaded en het artikel op mijn blog staat klaar om gepubliceerd te worden.

  9. Het filmpje staat sinds vandaag op mijn fotoblog!

  10. […] Jürgen, werd als model van dienst ingeschakeld. De organisatie lag voor een deel in de handen van Kevin Mollet die zelf ook aan de workshop deelnam. Hij zorgde voor een rustige en afgelegen locatie in Bredene. […]

    Workshop flitsfotografie

    januari 28, 2010 at 6:58 pm


Geef een reactie

