XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

flitsfotografie

with 3 comments

Niet meteen de knapste foto maar wel een waarmee ik de aandacht wil vestigen op een workshop flitsfotografie.

Op zaterdag 14 maart komt Jürgen Doom in Oostende een workshop geven over het gebruik van de externe flits op en van de camera.

Er zijn nog twee plaatsjes vrij voor deze boeiende cursus. Wie interesse heeft, stuurt  als de bliksemde flits een mailtje naar xraypictures(at)gmail(dot)com voor meer info.  Jürgen zelf licht hier al een tipje van de slui(t)er.

 

lottoimgp5900

Written by Xray

februari 11, 2009 bij 9:51 pm

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. tof ! foto’s van coureurs, dat zie je hier niet veel he ! Eind februari start de Omloop ’t Nieuwsblad bij ons om de hoek, altijd een belevenis.
    En ik zie dat jij schitterende landschapsfoto’s blijft maken.
    Ben eindelijk ingeschreven én gestart in de cursus photoshop… gedaan met prutsen hoop ik! allez, met tijd enboterhammer toch he 😉

    Ann

    februari 12, 2009 at 1:17 pm

  2. Klinkt heel leuk en spannend,
    maar ik denk dat ik met mijn standaard kit materiaal daar niet zoveel te zoeken heb ;-).

    Heel mooi die bomenrij, ik hou vooral van de tweede foto…

    Caitlin,
    http://what-my-canon-sees.skyblogs.be/

    caitlin

    februari 12, 2009 at 9:58 pm

  3. Ik vind het een leuk sfeerbeeld die foto.
    Die workshop zou mij wel kunnen interesseren, ik stuur je een mailtje.

    pieterbie

    februari 15, 2009 at 4:52 pm


Geef een reactie

