XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Cadel en co… (01)

with 10 comments

Marc Coucke en Jacques Vermeire stelden de troepen van Silence-Lotto voor.

Een heus mediacircus en dat is te danken aan de vele grote namen die naar Bredene afzakten. Cadel Evans, Leif Hoste, Jürgen Roelandts, Philippe Gilbert, Thomas Dekker…

Tussen al het internationale persgeweld wriemelde ook Xrayken zich een baan tot bij de toppers. Ik kon alvast m’n opdrachtgever bekoren met de impressiefoto’s. Nu nog de strenge blikken van de bloggers overleven…

 

lottoimgp5748

 

lottoimgp5766

 

lottoimgp58472

 

lottoimgp5885

10 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het valt hier weer eens op dat de zotten altijd vóór de camera staan!

    fotomart

    februari 10, 2009 at 10:54 am

  2. ik kan me héél goed inbeelden dat de opdrachtgever er blij mee zal zijn!
    ’t is een toffe reeks en moeilijk te maken denk ik, want het ziet er een vrij donkere omgeving uit en allicht niet al te veel plaats om te manoeuvreren (hoe schrijft ge dat?? haha) tussen dat persgeweld… top gedaan hoor!

    S.

    Stephanie

    februari 10, 2009 at 11:23 am

  3. Onze Thomas Dekker er ook bij.
    Ben benieuwd naar de resultaten.
    Ze zijn er wel aan toe zo te zien, Net een stel veulens dat de wei in wil.

    Harry de Rooij

    februari 10, 2009 at 2:24 pm

  4. Knappe journalistieke reportage!!
    Tof,
    (maar hou meer van je weidse-wereldse-seascapes….)
    Jij bent er eentje van beide werelden… blijkbaar!

    erik O,

    februari 11, 2009 at 1:06 am

  5. Ja je sponsor zal tevreden zijn maar zijn de bloggers dat ook? Weet niet. Doe ook sportfotografie voor eerste nationale basket maar zal dit nooit op mijn blog zetten. Op facebook of zo kan nog maar vind niet dat ik mijn fotoblog daarmee kan ‘vervuilen’.

    Joke

    februari 11, 2009 at 10:09 am

  6. Je fotoreeks “op weg” is grandioos…
    Van deze reeks merk ik op dat je als fotograaf een beetje van “alle markten” moet thuis zijn, en dat bewijs je hier zeker !

    mvg

    Lamp

    lamp

    februari 11, 2009 at 4:45 pm

  7. op de laatste foto staat een grappige journalist. Zijn houding is grandioos!

    ysabje

    februari 13, 2009 at 8:27 am

  8. Die tweede is me toch best wel een genante foto !!!

    Frederik

    februari 13, 2009 at 8:27 pm

  9. Zie ik daar op die laatste foto een man op de morotkap van een auto? Maar ja dan is er toch iets aan het veranderen. Maar willen vrouwen dan een man op de motorkap, vinden we dat echt leuk? Maar daar ging het niet om in je reportage natuurlijk. Ik zal niet streng zijn, maar hoewel er op de eerste foto niet veel scherp is vind ik hem toch echt het mooist.

    Caro

    februari 13, 2009 at 9:20 pm

  10. En zo verdient de Jacques ook nog eens een boterham.
    Mooie impressie.

    pieterbie

    februari 14, 2009 at 9:35 am


Geef een reactie

