XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Ochtendkilte

with 13 comments

’s Morgens bij het opkomen van de zon. Ijskoude fotoshoot op het kerkhof om mijn beeldarchief van Bredene uit te breiden.

Deze foto’s zijn het resultaat van het blenden van meerdere foto’s met telkens een verschillende belichtingswaarde. Meestal drie foto’s die ik op elkaar leg. Eén uiteindelijke foto bestaat op het einde van de bewerking gemakkelijk uit vijtien laagjes. Vandaar dat het telkens benoemen van je lagen geen overbodige luxe is om door de bomen het kerkhof nog te zien.

 

kerkhofimgp4410

 

kerkhofimgp4383

Written by Xray

januari 6, 2009 bij 12:01 pm

Geplaatst in Uncategorized

Tagged with , , , , ,

13 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zo’n kerkhof levert steeds en op gelijk welk moment mooie en mysterieuze beelden op. Knap hoe je zo’n bewerkingen “blenden” doet,ken ik niet maar ’t zijn wel mooie foto’s. Je avondfoto’s mogen er ook zijn. Dat is iets wat ik de laatste tijd ook doe en op oefen.

    Nogmaals bedankt voor die tip en de doorgestuurde gegevens voor onze zoektocht. Ik heb me reeds ingelogd op de website van het agentschap en zal de komende dagen eens contact opgenomen.

    Jim

    januari 6, 2009 at 2:19 pm

  2. die lichtinvallingen zijn echt wel leuk in beeld gebracht 🙂
    me likes!

    byeline

    januari 6, 2009 at 3:01 pm

  3. lichtinvallen dus 😛

    byeline

    januari 6, 2009 at 3:01 pm

  4. Dus jij hebt de HDR methode toegepast of niet? Mooie serene beelden heb je gemaakt!

    Daisy

    januari 6, 2009 at 7:21 pm

  5. ach wat je ook gedaan hebt (want dit is chinees voor me) het is prachtig

    CALLEMIE

    januari 6, 2009 at 8:20 pm

  6. Netjes!
    en idd, dat benoemen van lagen kan wel eens handig zijn.

    Fijne wensen trouwens.

    Xavier

    xaviervankeirsbulck

    januari 6, 2009 at 9:30 pm

  7. Daar heb je dan nog wat werk mee vooraleer de foto klaar is. Mooie, serene resultaten!

    Martine

    januari 6, 2009 at 11:05 pm

  8. je krijgt het bijna echt koud. Sfeer en gevoel komen heel goed over.

    Harry de Rooij

    januari 7, 2009 at 12:59 am

  9. Dat lijkt me dus een hdr.Of doe jij handmatig selecteren welke delen van de foto je gebruikt van elke laag. Omdat je zoveel laagjes hebt?
    Resultaat is prachtig in ieder geval. Ik zou me daar ook eens op moeten storten, een boek over hdr is er al!!

    Caro

    januari 7, 2009 at 12:31 pm

  10. lang leve het statief!

    🙂

    jurgen

    januari 7, 2009 at 7:48 pm

  11. speciale sfeer in de foto’s. Beetje clean, beetje doods. Het licht komt een beetje ouderwets op me over. Ik vind het wel iets hebben…

    ysabje

    januari 7, 2009 at 11:17 pm

  12. Het resultaat is in elk gval prachtig!

    Guido

    januari 8, 2009 at 1:08 am

  13. Ha, een beetje HDR-achtig. Knap resultaat!

    pieterbie

    januari 11, 2009 at 9:40 pm


Geef een reactie

