XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Coverfoto

with 12 comments

Onlangs kregen alle Bredenaars weer de gemeentelijke informatiebrochure in de bus. Ditmaal mocht ik voor de cover zorgen.

Bedoeling is uiteraard dat iets in de gemeente Bredene herkenbaar wordt weergegeven. Daarnaast moet het beeld ook wat de periode van het jaar weerspiegelen. Ik koos dan maar voor “Blote Betsy” (officieel De Wind van Irénée Duriez), enkele kerstbomen in de achtergrond en een donker sfeertje.

 

coverimgp40171

Written by Xray

december 30, 2008 bij 9:41 pm

Geplaatst in Uncategorized

Tagged with , , , ,

12 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tof dat je op de cover mag!
    Betsy zal er ook blij mee ziijn.

    Martine

    december 30, 2008 at 11:09 pm

  2. Ze staat er wel parmantig op!

    ysabje

    december 31, 2008 at 12:04 am

  3. Proficiat met die cover en ja, ik vind dit beeld van Irénée super!
    Ik heb nog samengewerkt met één van zijn lievelingsmodellen.

    pieterbie

    december 31, 2008 at 12:38 am

  4. proficiat hé !!!
    ik zal ne keer tot daar moeten wandelen!!!

    Een prachtig 2009…
    laat dromen nu maar komen.
    mailke is terug vertrokken hahahah

    CALLEMIE

    december 31, 2008 at 11:15 am

  5. heel mooi en leuk perspektief !

    viero

    december 31, 2008 at 3:08 pm

  6. Een dikke proficiat met je foto. Een goeie keuze, hoor !!
    Veel geluk in 2009.

    Jan

    Jan Verbeke

    december 31, 2008 at 3:17 pm

  7. Ben je ook tevreden over de afdrukkwaliteit? Als ik een dergelijk ‘moeilijk’ beeld aflever, dan begin ik al op voorhand te paniekeren over de uiteindelijke afdrukkwaliteit, zeker als het een cover betreft ( contrast, kleur, helderheid enz…) Zelden is het echt helemaal zoals je het als fotograaf wenst…
    Enfin, tegenwoordig maak ik er mij al iets minder druk om. Die laatste schakel heb je nu éénmaal jammer genoeg niet onder controle.
    Mooi avondbeeld en voor de opmakers een ideaal beeld voor tekstinbreng!

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    december 31, 2008 at 5:44 pm

  8. Was volgens mij niet gemakkelijk om alle elementen juist te hebben, maar je bent er glansrijk in geslaagd.

    Jef Janssens

    januari 1, 2009 at 4:10 pm

  9. Amaai onze Xray wordt ongelooflijk beroemd.
    Ik wens je in ieder geval veel succes met je foto’s voor 2009 en blijf er van genieten! Groeten, Joke

    Joke

    januari 1, 2009 at 11:16 pm

  10. Tof zeg! proficiat!

    Vanaf nu dus wereldberoemd in Bredene 🙂

    En ook een gelukkig nieuwjaar gewenst!

    tdn

    januari 2, 2009 at 11:06 pm

  11. Gefeliciteerd met je coverfoto. Het is inderdaad een mooi plaatje, met prachtige belichting.

    Alie

    januari 10, 2009 at 10:26 pm

  12. Is een mooie cover foto geworden! Zullen ze erg blij mee zijn zeker!

    Robbie Veldwijk

    januari 19, 2009 at 7:37 pm


Geef een reactie

