XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

At work

with 11 comments

Mijn eerste reeks deadlines heb ik gehaald, oef. De ene opdracht al met iets meer overschot als de andere maar alles is op tijd de deur uitgegaan.
Intussen vielen de eerste resultaten in de bus. Ik ben een tevreden man.

Tegen maandag heb ik terug een artikel af te werken maar dit mag geen probleem vormen. Ik heb echter wel alle nieuwe activiteiten voor dit weekend afgezegd. Ik heb dringend rust nodig. Aan het helse tempo dat ik nu bezig ben kan het even niet verder. Mijn hoest gaat van kwaad naar erger en mijn vrouw legt me, geheel terecht, verplichte rust op.

Nog een archiefreeksje. Ik vind het altijd leuk om zien hoe mensen graag kijken naar anderen die aan het werk zijn.

menatwork01

 

menatwork02

Written by Xray

december 20, 2008 bij 11:25 am

Geplaatst in Uncategorized

Tagged with , ,

11 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kevin, mooie foto’s, wel opletten met teveel hooi op het vork – want dat kan af en toe minder goed aflopen (heb dat ook al meegemaakt). Desalniettemin toch tof dat je de nodige opdrachten binnenkrijgt.

    fbaert

    december 20, 2008 at 1:28 pm

  2. Goed voor jou dat je vrouw er de rem op zet! Zelf was ik ook al ongerust over het tempo dat je nu bezeig bent. Vroeg of laat wreekt zich dat.
    Met je archiefbeelden ben ik best tevreden, laat ze maar komen!

    fotomart

    december 20, 2008 at 1:29 pm

  3. Ik kan daar uren naar kijken.

    pieterbie

    december 20, 2008 at 11:53 pm

  4. En we fantaseren hoe die foto van jóu er uit ziet, terwijl jij rust neemt!

    Fenny

    december 21, 2008 at 8:18 am

  5. Leuk dat je je deadline haalde… en tof hoor die archiefbeelden!

    MJ

    december 21, 2008 at 9:02 am

  6. vrouwke met verstand!!!!
    gelukkig dat je verkouden geraakt zou ik zeggen zo kan je een beetje met je familie vertoeven en je archiefbeelden boven halen!!!!

    CALLEMIE

    december 21, 2008 at 10:22 am

  7. Geen probleem om archiefbeelden te plaatsen. Het zijn knappe beelden !
    Goed dat je je deadlines haaldde. Maar neem toch niet teveel hooi op je vork hé 😉

    Marhilde

    december 21, 2008 at 10:40 am

  8. Beterschap en pas goed op jezelf!!
    Het si het mooiste wat er is kijken naar andere die werken! Hier in Nederland hebben we een spreekwoord: Je hebt luxe paarden en werkpaarden…..

    Ank

    december 21, 2008 at 12:03 pm

  9. het heeft wel iets, die ruggetjes…

    ysabje

    december 21, 2008 at 12:50 pm

  10. Daar kan ik ook op mijn gemak naar kijken !
    Had hier duidelijk veel in te halen,
    wat ik met alle plezier gedaan heb.
    Hou je aan het (duin)gras, dat je
    je verkoudheid kwijt geraakt!
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    december 21, 2008 at 8:08 pm

  11. Fijn dat je je opdrachten op tijd kon afleveren Kevin. En nu de raad van het vrouwke opvolgen en wat rust inlassen. Ik vind bovenstaande beelden echt typisch en kan een glimlach niet onderdrukken want sinds een jaar ben ik ook gepromoveerd van werkpaard naar luxepaard :-))

    Guido

    december 22, 2008 at 7:23 pm


Geef een reactie

