XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Deadlines

with 12 comments

Met de nakende feestdagen zijn alle deadlines wat vervroegd. Aangezien ik tegenwoordig ook de schrijvende journalistiek bedrijf is het dus een stressie week. Daarbij komt nog een vervelende verkoudheid. Die sleept nu al weken aan en zuigt precies steeds meer energie uit mijn vege lijf.

Vandaar noorgedwongen nog even mijn blog reanimeren met een archiefplaatje.

strekdamimgp1167

Written by Xray

december 17, 2008 bij 9:42 pm

Geplaatst in Uncategorized

Tagged with , , , , ,

12 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je bent niet de enige met een verkoudheid, ik zit er ook mee 😦 al gaat het sinds vandaag al iets beter. ’t Is de periode zeker?

    Serge

    december 17, 2008 at 10:01 pm

  2. Amai, zowat gans fotograferend bloggend Vlaanderen heeft het zitten precies. Een tweetal weken geleden kreeg ik drie dagen een koortsaanval zonder me echt slecht te voelen. Sindsdien zit ik dan weer met een hoest die ik niet kwijt geraak. Volgende week zit ik echter aan zee, hopelijk verdrijft wat goeie zeelucht al die vuile bacillen… Sterkte en succes met de opdrachten!

    s.goovy

    december 17, 2008 at 11:15 pm

  3. Beterschap is het beste wat ik je wensen kan.
    Je archief is trouwens ook interessant.

    Harry de Rooij

    december 17, 2008 at 11:24 pm

  4. Gelukkig heb je een uitgebred archief!

    fotomart

    december 17, 2008 at 11:44 pm

  5. zorg goed voor je zelf en als dat betekent dat we van jou wat archiefbeelden te zien krijgen is dat OK!

    MJ

    december 18, 2008 at 8:05 am

  6. Het is een epidemie, denk ik.
    Knap zicht op mijn woonplek!

    pieterbie

    december 18, 2008 at 8:30 am

  7. By the way: fotograferen én schrijvende journalistiek… werk je voor een Corelio-krant tegenwoordig? 😉 😉

    s.goovy

    december 18, 2008 at 9:31 am

  8. Ik denk dat iedereen inderdaad wel archiefplaatjes heeft en daarvoor zijn ze zeker niet minder mooi. Deze foto is in ieder geval alweer geslaagd !

    maaike

    december 18, 2008 at 11:07 am

  9. Proficiat met je eerste prijs…!
    Misschien de eerste in een reeks…? Beterschap toegewenst
    Echter veel beter moet deze foto niet meer zijn… !!!
    Groeten

    Lamp
    http://lampfotografie.blogspot.com/

    lamp

    december 19, 2008 at 7:52 am

  10. zuiver

    Sébastien

    december 20, 2008 at 1:47 am

  11. reanimeren is in dit geval ook animeren!
    Succes met het werk!
    Beterschap voor de verkoudheid!

    (Ik heb een poos je weblog niet bezocht, ik ben veel beziggeweest met foto’s sorteren/rubriceren van onze vakantie naar Egypte, en ik heb er een album (boek) van gemaakt. Een overzicht in picasaweb-albums, en ik heb ze ook in de laatste blogs gezet.)
    Mijn foto’s kunnen niet tippen aan jouw kwaliteit, maar voor onszelf zijn ze zeker een mooie herinnering aan de vakantie.

    Fenny

    december 20, 2008 at 7:19 am

  12. Je archiefplaatjes zijn zeker niet minder hoor. Verzorg jezelf en neem genoeg rust, da’s altijd belangrijker dan een foto meer op je blog.

    An

    december 23, 2008 at 7:39 pm


Geef een reactie

