XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Marino poseert

with 14 comments

Onlangs was Vlaams minister Marino Keulen te gast in Bredene. Hij legde er de eerste steen van een nieuw vrijzinnig centrum.
Na de officiële verplichtingen kon ik hem twee minuutjes strikken om wat foto’s te nemen. Ik liet hem door het zompige gras gaan tot bij het standbeeld van wijlen-wereldzeiler Staf Versluys.

marinokeulenimgp3971

De foto is – volgens mijn persoonlijke smaak – niet slecht maar mist toch dat extraatje die er een goede portretfoto zou van maken.

Written by Xray

december 15, 2008 bij 8:22 pm

14 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Misschien had je hem in het gras kunnen laten zitten, met de rug tegen de sokkel leunend en schuin naar de lens kijkend.

    fotomart

    december 15, 2008 at 8:33 pm

  2. Het heeft wel iets.
    Marino ziet er zo best sympa uit.

    pieterbie

    december 15, 2008 at 9:50 pm

  3. misschien invulflits?

    Karim

    december 16, 2008 at 7:12 am

  4. Ik vind het wel meevallen – zonlicht leek hard van links te komen, maar je belichting zit zeker ok. Weinig op aan te merken mijn inziens.

    Frederik

    december 16, 2008 at 10:38 am

  5. Nog gefeliciteerd met je prijs!

    Fenny

    december 16, 2008 at 12:24 pm

  6. Ik vind het wel een goed portret. Inderdaad was mij ook opgevallen dat het zonlicht fel is en dat je toch nog goed uitbelichtte gezichten hebt van zowel de man als het beeld. Dat is knap. Verder heeft de man behalve zijn voornaam, niet veel te maken met het standbeeld van een wereldzeiler denk ik. Dat zou misschien het extraatje kunnen zijn geweest. Maar zo lag de situatie niet dus daar verander je dan niet veel aan.

    Caro

    december 16, 2008 at 12:33 pm

  7. Misschien had je meer gebruik kunnen maken van het zonlicht om een meer spannende belichting te krijgen. Laat dat nu hetgene zijn dat ik hier mis, spanning.

    Rulan Kurek

    december 16, 2008 at 3:38 pm

  8. Was dit in opdracht of gewoon een vrij portret voor jezelf? Positief punt is dat hij er ontspannen bij staat. Langs de andere kant gaat de kijker zich misschien afvragen wat de link is tussen Keulen en Versluys,… als er al een link bestaat?
    Om één of andere reden moest ik door de combinatie zonlicht/BV/standbeeld ineens aan deze foto van Jimmy Kets denken: http://jimmykets.wordpress.com/2007/11/17/geert-hoste/. ’t Is misschien een hint over wat je allemaal kan doen om er wat meer uit te halen, al is de situatie uiteraard niet dezelfde.

    s.goovy

    december 16, 2008 at 4:59 pm

  9. ‘k vind de fot best wel leuk, kan zo de krant in!

    MJ

    december 16, 2008 at 9:16 pm

  10. Ik ken het gevoel dat het altijd beter kan. Maar is dat niet de beste leerschool?

    Erwin

    december 16, 2008 at 9:44 pm

  11. De meerwaarde komt mettertijd denk ik als deze man allang geen minister meer is. Wel leuk hoor zo’n hoge piet 🙂

    boomkruiper

    december 17, 2008 at 7:58 pm

  12. @ S.Goovy: ik vind de neusschaduw hier veel beter gelukt! 😉

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    december 17, 2008 at 9:08 pm

  13. @ Koen: haha, nu je’t zegt…. 🙂

    s.goovy

    december 17, 2008 at 11:16 pm

  14. Je had blijkbaar wat last van fel zonlicht maar toch vind ik hem nog netjes hoor! De kleuren spreken me ook weer erg aan.

    Daisy

    december 19, 2008 at 12:10 pm


Geef een reactie

