XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

dijktoeristen (01)

with 6 comments

Ik toonde al af en toe een beeldje van het leven op de zeedijk, het strand en het staketsel in Oostende.

Ik heb nog een minireeksje klaar over dit uitzonderlijk biotoop waar ik zo graag vertoef.
We komen toe in dit reeksje met onze valiezen aan de hand.

 

toeristenimgp1116

Written by Xray

november 26, 2008 bij 4:38 pm

Geplaatst in Uncategorized

Tagged with , , , , ,

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. hahaha dus ik moet opletten in het vervolg als ik met mijn valieske toekom hhahaaah

    CALLEMIE

    november 26, 2008 at 7:18 pm

  2. Grappige foto !
    Vroeger hoorde ik dergelijke valiezen door m’n straat rollen vanuit m’n bed.
    Ik woonde toen nog in hartje Brugge.

    maaike

    november 26, 2008 at 8:47 pm

  3. Grappig maar niet ongewoon zicht, zo gaan wandelen langs de dijk met de valiezen.

    pieterbie

    november 27, 2008 at 5:10 am

  4. Aan de grootte van de valiezen te zien wordt het midweekje. 😉

    nana

    november 27, 2008 at 9:06 am

  5. Meer dan een badpak en een handdoek heb je toch niet nodig?

    fotomart

    november 27, 2008 at 5:05 pm

  6. Echte dijktoeristen! Laat je reeks maar komen!

    Rulan Kurek

    november 28, 2008 at 5:44 pm


Geef een reactie

