XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Het gaat goed

with 7 comments

Ja hoor, het was een drukke dag maar vooral ook een leuke dag. Veel contacten gelegd, enkele heel leuke mensen (opnieuw) ontmoet en weer heel wat bijgeleerd. Of ik wat verdiend heb zal de komende dagen moeten blijken uit de publicaties. Want geen publicatie is in de freelance-journalistiek geen centen.

Ah ja, ik heb me vooral geamuseerd dus dat is toch het voornaamste hé.

Eerstdaags enkele impressies van dit weekend maar eerst nog een archiefbeeldje.

 

strandimgp1812

Written by Xray

november 8, 2008 bij 9:10 pm

Geplaatst in Uncategorized

Tagged with , , , , , , ,

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het Lido ligt er maar verlaten bij. Maar niet getreur, de lente komt er aan! Vandaag ontdekte ik al een krokus die zijn kopje boven de grond stak!

    fotomart

    november 8, 2008 at 9:50 pm

  2. ik ga tegenwoordig soms ook voor een weekendje naar zee en dan denk ik altijd aan jouw foto’s en dan probeer ik ook wel eens eens strandje te ‘trekken’, maar het levert vooral frustratie op, want zo mooi als jouw foto’s zijn ze nooit. Die van mij zijn misbaksels naast jouw strandpareltjes…

    ysabje

    november 9, 2008 at 12:56 am

  3. Mooi, opnieuw, deze foto!
    Ik hou meer van een verlaten strand dan van een overvol zomerstrand ;-).
    Benieuwd naar je reportagewerk!

    caitlin

    november 9, 2008 at 10:33 am

  4. allé als het goed gaat das het voornaamste hé
    in elk geval ik hou van je archief foto’s hé en dat weet je wel!

    CALLEMIE

    november 9, 2008 at 10:56 am

  5. Heel mooi sereen!

    boomkruiper

    november 9, 2008 at 1:08 pm

  6. Prachtig simplistisch. Ik hoop dat je wat verdiend hebt. Het lijkt me niet makkelijk met al die concurrentie om je heen.

    Harry de Rooij

    november 10, 2008 at 4:59 pm

  7. Ik vind dit gewoon een geweldig beeld. Knap gepakt !

    fbaert

    november 12, 2008 at 7:38 pm


Geef een reactie

