XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

we wandelen…

with 24 comments

… een druk weekend in met veel foto-opdrachten. Maar als het daarvoor is hoor je me niet klagen hoor.

Het zijn trouwens weer enkele fijne uitdagingen, m.a.w. zaken die ik nooit eerder vastlegde.

Onder meer de voorstelling van een nieuwe MUG-wagen, de Rainbow Warrior die naar Oostende komt, een mountainbikewedstrijd, een jubileum, een eerste steenlegging, …

 

strandimgp1918

Written by Xray

november 7, 2008 bij 10:17 am

Geplaatst in Uncategorized

Tagged with , , , ,

24 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ik heb nog geen plannen dit weekend
    als je een assistente zoekt…? 😉

    S.

    🙂 Ze geven voor zondag regen uit. Wil je een parapluutje boven m’n hoofd houden?? 🙂

    Stephanie

    november 7, 2008 at 10:23 am

  2. jawadde, dat zijn idd een pak opdrachten. De zaken beginnen blijkbaar goed te lopen!

    centrocampista

    november 7, 2008 at 10:36 am

  3. Die liepen daar toch niet gisteren wel? 😉

    Nee hoor, is van enkele weken terug. Het archief als het te druk is… weet je wel 😉

    Harry de Rooij

    november 7, 2008 at 11:36 am

  4. De weekends worden te kort voor Xray!
    Succes!

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    november 7, 2008 at 11:41 am

  5. Ik heb je getagged. Op mijn blog vind je de uitleg. Ik hoop dat je er tijd voor hebt.

    An

    november 7, 2008 at 11:44 am

  6. Mooie sfeerfoto, de kleuren zijn weer zo mooi helder en een mooie belichting.
    Zo te lezen zit je weekend propvol, maar gelukkig is het ook je hobby 😉 veel plezier!

    MoniqueSamui

    november 7, 2008 at 11:49 am

  7. Amai, en jij die me enkele maanden geleden vroeg of het wel de moeite was om in bijberoep te beginnen 😉 Booming business daar zeg! Succes… en vergeet je vooral niet te amuseren!

    Oh, zo groot is de business nog niet hoor. Journalistiek werk is nu eenmaal niet de fotografische tak waar het geld voor het rapen ligt. Wel integendeel. Niettemin doe ik het bijzonder graag, vandaar dat ik me heel zeker amuseer. Ik ontmoet veel mensen en leer enorm veel bij dezer dezer dagen.

    s.goovy

    november 7, 2008 at 12:31 pm

  8. Waar vind jij nog de tijd om te gaan werken?

    Martine

    november 7, 2008 at 2:13 pm

  9. Druk, druk en nog eens druk!
    Gelukkig ben je er blij mee en zolang je nog de tijd hebt om ons deze foto’s voor te schotelen, dan mag je je gang gaan.. 😉

    René

    november 7, 2008 at 2:20 pm

  10. Xray,
    Je maakt heel fijn journalistiek werk. En wat het onderwerp ook is, jouw foto’s hebben altijd dat tikkeltje meer.
    Groeten !

    Piet

    november 7, 2008 at 2:27 pm

  11. Euh, niet vergeten ademen ondertussen, x-ray ;-)))

    Groetjes, Caitlin
    http://what-my-canon-sees.skyblogs.be/
    &
    http://shetlandseenbycaitlin.wordpress.com/

    shetlandseenbycaitlin

    november 7, 2008 at 2:48 pm

  12. Je zal nog tijd tekort komen. Geniet ervan!

    nana

    november 7, 2008 at 3:22 pm

  13. Wel met beide voetjes op de grond blijven hé

    Geloof me, dat zal zeker geen probleem zijn. Ik voel me nog steeds het amateurke die het allemaal nog moet ontdekken. Best wel spannend maar zweven is niet echt iets voor mij.

    kris luckermans

    november 7, 2008 at 7:36 pm

  14. Een lekkere uitwaaifoto! Hoe zit het trouwens met je sociale leven als je steeds maar foto-opdrachten in het weekend hebt? Niemand die thuis zit te klagen als je weer eens foto’s moet gaan maken? Of heb je misschien net veel tijd in de week? 🙂

    Daisy

    november 7, 2008 at 11:18 pm

  15. Nou jij kunt bijna je baan al opzeggen 😉 Ik hoop dat het weer genieten wordt dit weekend!

    boomkruiper

    november 8, 2008 at 12:02 am

  16. veel succes met je opdrachten!

    MJ

    november 8, 2008 at 8:01 am

  17. Dit is een mooi strandbeeld. Leuk dat je de hoeken wat donkerder maakt. Staat heel sfeervol.
    Ik hoop dat je hele mooie plaatjes gaat schieten van de Rainbow Warrior. Die kans ga je niet vaak hebben denk ik. Ik zie rnaar uit alvast.

    Caro

    november 8, 2008 at 9:39 am

  18. X-Ray, ik laat niet snel berichtjes na op de blogs die ik bezoek, maar dit moet mij toch eens van het hart.
    Hoe meer ik alhier kom kijken, hoe beter ik deze foto-blog vind.
    En ik spreek dan niet eens over de kwaliteit van de foto’s, maar ook over de diversiteit van de onderwerpen, en de bijhorende teksten.
    Noem mij één plaatselijke krant, die uitsluitend met dergelijke dagdagelijkse onderwerpen en foto’s uitpakt, en ik abonneer mij daarop.
    Het antwoord ken ik al hoor….. deze blog is mijn “krant van het dagelijk leven” !!!!
    Als ik iets meer wil weten over mijn woonomgeving, kom ik simpelweg naar hier kijken.
    Proficiat!!!
    Daniel Decloedt,
    Oostende,
    http://dekustbende.skynetblogs.be
    http://users.skynet.be/lpaoostende/index.htm

    FlyingDaniel

    november 8, 2008 at 2:49 pm

  19. Weer een knappe foto. Ja de opdrachten vliegen de deur uit en de poen je zakken in. Haha zo’n vaart zal het niet lopen. Het is inderdaad niet het type journalistieke werk waar het te rapen ligt. Hoop dat je hobby erniet bij inschiet. Good luck!

    jokdev

    november 8, 2008 at 3:39 pm

  20. Succes en………………….ik verheug me nu al op de foto’s.

    Cor

    november 8, 2008 at 8:25 pm

  21. Oostende is blijkbaar the place to be voor fotografen, altijd wat te beleven en te fotograferen! Ik begin te begrijpen waarom mijn zus en haar man precies daar een appartement gekocht hebben.

    Guido

    november 8, 2008 at 8:34 pm

  22. Oh, dat moet plezant zijn: fotograferen in opdracht. Veel succes!

    zeezicht

    november 8, 2008 at 11:17 pm

  23. Nou ik denk dat we allemaal benieuwd zijn wat je met je opdrachten allemaal gaat creëren dus we wachten allemaal af.

    Robbie Veldwijk

    november 10, 2008 at 11:38 am

  24. Wandelen is leuk.
    Te druk is niet leuk.

    pieterbie

    november 13, 2008 at 12:18 am


Geef een reactie

