XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Zandopspuiting

with 9 comments

Een tijdje terug werd er weer kwistig zand opgevoerd. Om de afkalving van het strand tegen te gaan wordt tweemaal per jaar de grote middelen ingezet. Miljoenen kubieke meters zand worden via een buissysteem het strand opgespoten en dan met bulldozers en kranen verdeelt. Ik kreeg een kleine opdracht om dit vast te leggen. Ik mocht echter niet op het strand komen vanwege veiligheidsmaatregelen. Dan maar weer de opdracht creatief invullen. Hier twee van mijn favoriete plaatjes.

 

zeedijkimgp1800

 

zeedijkimgp1793

Written by Xray

november 5, 2008 bij 9:41 pm

Geplaatst in Uncategorized

Tagged with , , ,

9 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mijn favoriet is de eerste. Daar kan je ‘meekijken’ met de figuranten en valt er vanalles te ontdekken. De kleuren vormen er ook een mooi evenwichtig palet.

    Joris

    november 5, 2008 at 10:00 pm

  2. Eigenlijk snap ik de zin niet van deze werkzaamheden in het najaar. In de lente, ok, dan dacht ik dat men het strand in gereedheid bracht voor het zomerseizoen. Maar wie heeft daar nu profijt van? Dit moet de stad toch een fortuin kosten?

    Martine

    november 5, 2008 at 11:57 pm

  3. Heel mooi in beeld gebracht hoor! Knap zoals je de machine precies door de railing heen ziet!

    Ank

    november 6, 2008 at 12:07 am

  4. Mooie diagonale lijnen in beide foto’s … de eerste is leuk vanwege de twee voorbijgangers en bij de tweede staat de kraan mooi gekaderd in het hekwerk.

    MoniqueSamui

    november 6, 2008 at 5:43 am

  5. tof!

    MJ

    november 6, 2008 at 9:26 am

  6. Hoi Kevin,
    Ik ga voor foto 1, vooral door
    de mooie compositie en de wolkenlucht.
    Fijne dag.
    gr.
    Ton

    Ton

    november 6, 2008 at 10:55 am

  7. De bovenste vind ik erg mooi met de dijktegelkleur erbij. Roept herinneringen op. Vroeger verbleef ik vaak aan zee, in Blankenberge, waar dan dag en nacht werd gegraven en gereden, alsof het een race tegen de tijd was.

    Hildegarde

    november 6, 2008 at 10:24 pm

  8. Drijfzand!!! Ik zou maar heel goed oppassen!

    boomkruiper

    november 6, 2008 at 11:37 pm

  9. Je krijgt een opdracht om er een reportage van te maken
    én je mag nog niet eens het strand op???
    Vreselijk frustrerend, toch!?
    Heb een week of twee geleden – weekendje aan zee – wél van heel dichtbij
    wat shots kunnen nemen (documentair, niet eens esthetisch het publiceren waard…)

    Erik O,

    november 7, 2008 at 1:10 am


Geef een reactie

