XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Visscherskoppen verlengd

with 14 comments

Voor hen die de fenomenale fototentoonstelling “Visscherskoppen” in de vismijn van Oostende van Stephan Vanfleteren nog niet gezien hebben: schaam u.

Gelukkig kun je dit cultureel erfgoed nog bewonderen tot eind deze maand en dit volledig gratis. Als je je dan toch op de oosteroever van Oostende bevindt, profiteer dan vooral van deze fotogenieke site.

zeedijkimgp1824

Written by Xray

november 4, 2008 bij 10:08 pm

14 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik schaam me.

    fotomart

    november 4, 2008 at 11:05 pm

  2. Ik schaam me ook! Heel diep! 🙂

    Daisy

    november 5, 2008 at 1:03 am

  3. MOET je idd. gaan zien! Toppers!
    Tientallen verweerde vissers-koppen (beter woord bestaat hier niet voor)op een rij.
    Met elk een heel verhaal!
    Gezien in Knokke vorig seizoen…
    Overigens erg leuke snapshot!

    Erik O,

    november 5, 2008 at 1:11 am

  4. dit is een goede tip… misschien kan er ook nog doorgereden worden naar Koksijde LOL

    MJ

    november 5, 2008 at 8:13 am

  5. Gezien in Knokke, maar de locatie in Oostende is tien keer knapper. En grmbl, mijn November-agenda zit al stampvol 😦

    s.goovy

    november 5, 2008 at 8:51 am

  6. Als het niet zo ver weg was, zou ik zo gaan.
    Nog even een paar logjes van jou doorlopen en
    wat heb je de novembersfeer mooi vastgelegd.

    thea

    november 5, 2008 at 10:44 am

  7. Schitterend! En inderdaad, niet ver van Koksijde, MJ!

    René

    november 5, 2008 at 11:37 am

  8. die expo is idd de max !

    Ann

    november 5, 2008 at 1:06 pm

  9. Tijd om plannen te maken voor een uitstapje. En waarom niet naar Oostende dus. En meteen wat foto’s nemen van de zee buiten het toeristenseizoen.

    Joris

    november 5, 2008 at 7:02 pm

  10. idem als voorgaande, ik schaam mij ook!!!!!

    heddie

    november 5, 2008 at 9:57 pm

  11. Heb deze reeks gezien in het Fotomuseum van Antwerpen! Knappe reeks, mooie portretten!

    Bart Werbrouck

    november 6, 2008 at 1:18 am

  12. Moet toegeven: ben er nog niet geraakt. Bedankt voor de tip!

    pieterbie

    november 6, 2008 at 6:12 am

  13. Ook ik moet me diep schamen ;-).

    Genoten van je november-plaatjes…

    Caitlin

    november 6, 2008 at 8:45 pm

  14. Ik schaam me werkelijk. Maar Oostende heeft zoveel leuks te bieden en ik heb al een paar keer een retourtje gekocht dit jaar. Mag ik ook meegenieten van jouw prachtige beelden?

    Caro

    november 7, 2008 at 4:15 pm


Geef een reactie

