XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Aan het werk

with 11 comments

Vorige week ontving ik in mijn mailbox een leuke foto van Vermeersch Michaël.

Hij legde de hardwerkende Xray in volle actie vast.

 

Ik ben vaker op pad om journalistiek werk te verrichten. Op zich brengen deze opdrachten niet zo veel op maar door op veel evenementen en gebeurtenissen te komen leg je een boeiend netwerk aan. Uit de sociale contacten volgen vaak andere opdrachten en overeenkomsten die dan wel weer een stuk lucratiever zijn. Dat is als beginnende bijberoeper niet onbelangrijk natuurlijk.

Daarnaast leer ik in vaak moeilijke omstandigheden toch het uiterste uit de situatie te halen. Altijd een challenge die ik graag aanga.

Hier zie je me aan het werk op de thuiskomst van twee avonturiers die met een sponsorrondrit tot aan de Noordkaap geld inzamelden voor Unicef. Niek Blomme en Geert Claeys  poseerden alvast fier met de ambassadrice van Unicef tijdens de overhandiging van de eerste cheques. Deze foto verscheen in Het Laatste Nieuws.

 

Written by Xray

november 3, 2008 bij 9:50 pm

11 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Euhm, ’t is wel Niek Claeys.
    Niek is trouwens een B1 badmintonner, heb vroeger af en toe de degens met hem gekruist.
    Toffe onderneming die reis naar de Noordkaap!

    pieterbie

    november 3, 2008 at 11:24 pm

  2. En hup, weer een publicatie op het palmares. Gij zijt goe bezig! 😉

    s.goovy

    november 4, 2008 at 8:51 am

  3. Leuk om een foto ook eens van een andere kant gezien te bekijken.

    nana

    november 4, 2008 at 9:43 am

  4. Dat was een verrassing denk ik. Heel leuk om dit in tweeluik te zien. Wat mij opvalt is dat jij je flitser licht naar boven hebt gericht en het kleine reflectie schermpje gebruikt voor weerkaatsing van het licht. Ik heb dat nog niet zo gebruikt, maar het resultaat is goed. Werk je binnen vaak zo?

    Normaal gezien gebruik ik een diffusor maar in deze donkere omstandigheden kreeg ik door de 2 stops die ik verlies met de difussor te weinig lichtpbrengst. Vandaar deze “creatieve” noodoplossing. Een omnibounce promax systeem staat op m’n boodschappenlijstje.

    Caro

    november 4, 2008 at 11:50 am

  5. Leuk dat je zelf ook eens ‘in actie’ op foto staat!!

    Daisy

    november 4, 2008 at 1:29 pm

  6. “Wie het kleine niet eert is het grote niet weert!”
    Groot gelijk dat je dergelijke klussen ook doet in de hoop dat je er grotere vissen mee vangt.
    Mooie deze twee en proficiat met de publicatie!

    René

    november 4, 2008 at 3:48 pm

  7. Eindelijk hier eens gegraakt, bedank voor je bezoekje. Je heb hier iets prachtig neer gezet, mag er zeker zijn. Mooie publicatie

    jean

    november 4, 2008 at 3:57 pm

  8. Leuk je eens aan het werk te zien. Wel een geheel andere “tak van de sport” als we van je gewend zijn.

    Harry de Rooij

    november 4, 2008 at 6:32 pm

  9. Absoluut goed bezig! tof om te horen (en te zien)!

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    november 4, 2008 at 7:06 pm

  10. Ik ben er zeker van dat je activiteiten tot succes zullen leiden. Je hebt veel kwaliteiten in je. Je komt er wel!

    fotomart

    november 4, 2008 at 11:04 pm

  11. Knappe foto, maar precies wel veel ruis? Of ligt dat aan de verkleining,

    grtz

    Sven

    november 5, 2008 at 5:19 pm


Geef een reactie

