XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Met mijn laarsjes aan

with 8 comments

Vorige week werd het water van de spuikom gedeeltelijk afgelaten. Het moment om mijn bottekes aan te doen en mij nog eens goed te laten gaan. Wel relatief gevaarlijk want je ziet eigenlijk nauwelijks waar je je voeten zet en met al dat mooi materiaal in de hand is het toch opletten geblazen. Deze palingjager vertrouwde me alvast toe dat de hoeveelheid vis flink minder is als wat hij in zijn jeugdjaren kon vinden. Helaas stond hij liever niet echt herkenbaar op de foto.

De Spuikom bevindt zich in het oostelijk deel van de stad Oostende. De Spuikom grenst aan de Haven van Oostende en vormt als het ware een “waterlob” binnen de woonstructuur van de Vuurtorenwijk (Oostende) en de wijk Sas Slijkens (Bredene).  Het water wordt enkele keren per jaar gezakt ten behoeve van onderhoudswerken of ter verbetering van de waterkwaliteit.

 

 

Written by Xray

oktober 27, 2008 bij 9:32 pm

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ’t Is niet alleen dat ik jouw foto’s bekijk maar me ook probeer in te leven in de situatie die je beschrijft en daar breekt me het angstzweet bijna uit….Linke soep, zoals wij dat noemen.. maar desalniettemin komen er dan toch heel mooie platen op dit blog!

    René

    oktober 27, 2008 at 9:52 pm

  2. hier zijn steeds zeer mooie dingen te zien
    nog een fjne week
    toedloe

    hildeke

    oktober 27, 2008 at 10:06 pm

  3. Ziezo, jij hebt je modderbad weer gehad. Eerlijk gezegd, ik zou me daar niet in wagen! Je bent een moedige!

    fotomart

    oktober 27, 2008 at 10:27 pm

  4. Heel fraai beeld met die enorme diepte. Huisjes in de verte erg klein, de figuren op afstand en de enorme weidsheid van het landschap komt goed over.

    Harry de Rooij

    oktober 28, 2008 at 12:27 am

  5. Ik ben niet meteen een smurrieliefhebber, maar dit levert zo’n bevreemdend uitzicht op dat ik me waarschijnlijk ook niet zou kunnen inhouden…

    s.goovy

    oktober 28, 2008 at 8:29 am

  6. Hallo Kevin,

    Ik ben danig onder de indruk gekomen van je foto’s. Heb vandaag eens de tijd genomen om ook je “oude” werk op skynet eens te bekijken en heb er echt van genoten! Heb ook weer veel opgestoken van je commentaren en zelf al wat uitgeprobeerd zoals die ortonbewerking. Ik vind trouwens ook dat je blog op wordpress.com heel wat professioneler en verzorgder oogt dan op skynet. Ik wens je nog veel succes nu je hobby je bijberoep geworden is, ben er zeker van dat je niet vlug zonder opdrachten gaat vallen.
    Groetjes
    Guido

    Guido

    oktober 28, 2008 at 9:47 pm

  7. Heerlijke beelden met die dieptewerking! Zalig!

    Bart Werbrouck

    oktober 29, 2008 at 11:37 am

  8. Leuk dat je dat hier publiceert, heb daar al van gehoord van die drainages, maar nooit zelf gezien.

    pieterbie

    oktober 29, 2008 at 7:27 pm


Geef een reactie

