XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Druk, druk, druk…

with 9 comments

Als jonge vader van twee schattige dochters (die het overigens heel goed doen) en in het prille begin van mijn zelfstandig bijberoep zijn het drukke tijden. Gelukkig heb ik een sterke en moedige vrouw die me volop steunt en bijstaat. Jaja, dat mag ook wel eens gezegd worden.  

Wegens de drukte ben ik dan ook genoodzaakt nog wat te putten uit het archief.

 

Written by Xray

oktober 26, 2008 bij 4:17 pm

Geplaatst in Uncategorized

Tagged with , ,

9 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maak je geen zorgen, die dame is in veilige handen bij deze bink!

    fotomart

    oktober 26, 2008 at 4:31 pm

  2. Heb hier even mijn schade ingehaald maar heb er een uurtje tijd voor uitgetrokken want al dat moois dat ik moest bewonderen. Er zitten werkelijk pareltjes tussen. Heel knap werk. Joke

    jokdev

    oktober 26, 2008 at 7:32 pm

  3. Er is toch niets mis met putten uit het archief? Ik doe dat soms ook. Dus geen probleem voor mij hoor!

    Serge

    oktober 26, 2008 at 7:40 pm

  4. Even pas op de plaats…
    Archief biedt een prachtige uitkomst en hoe…!

    René

    oktober 26, 2008 at 9:05 pm

  5. Ik denk dat er heel wat in je archief te vinden is. Laat maar komen. het hoeft niet altijd actueel te zijn, als andere dingen even voor moeten gaan.

    Harry de Rooij

    oktober 27, 2008 at 12:49 am

  6. ach we weten dat in je archief pareljtes zitten dus geeft niet !
    zorg eens voor je 3 vrouwen tis vakantie hé !

    CALLEMIE

    oktober 27, 2008 at 9:36 am

  7. Ere wie ere toekomt! 🙂

    boomkruiper

    oktober 27, 2008 at 1:39 pm

  8. Heel leuke foto hoor. En knappe belichting!
    mooi.

    Stijndc

    oktober 29, 2008 at 6:47 pm

  9. Specialleke en leuk!

    pieterbie

    oktober 29, 2008 at 7:25 pm


Geef een reactie

