XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Zeiltocht Nieuwpoort

with 18 comments

Een collega van mij gaat een nieuwe uitdaging tegemoet en omdat we hem na 17 jaar dienst niet zomaar willen laten gaan hadden we in het grootste geheim een zeiltocht georganiseerd. Het werd een prachtige trip, met twee zeilboten,  voor de haven van Nieuwpoort. Natuurlijk weer een uitgelezen kans om wat foto’s te nemen. Zeker als we elkaar de loef afstaken.

 

 

 

 

Written by Xray

september 29, 2008 bij 8:37 pm

18 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooie foto’s !

    fo2boek

    september 29, 2008 at 9:02 pm

  2. Haha! Zij steken jullie de loef af!

    fotomart

    september 29, 2008 at 9:10 pm

  3. Leuke kleurige serie, met een mooi doorkijkje in de eerste foto.

    André

    september 29, 2008 at 9:53 pm

  4. Mooie actieserie. Die onderste! LIjkt me gaaf om zo schuin te hangen.

    Harry de Rooij

    september 29, 2008 at 11:18 pm

  5. Verbluffende scherpe foto’s zijn dit. Tof ook in serie gebracht. Op die laatste foto gaat het bootje toch wel bangelijk schuin.

    Kris

    september 30, 2008 at 8:55 am

  6. Hoi Kevin,
    Prachtige scherpe foto’s!!
    En ja.. elkaar de loef afsteken..kan het nog
    spreekwoordelijker??
    Fijne dag.
    gr.
    Ton

    Ton

    september 30, 2008 at 9:42 am

  7. Prachtige foto’s en het is maar weer fijn dat je camera spatdicht is, want er zal wel wat water over de rand gekomen zijn als ik dat zo zie. De onderste foto is mijn favoriet, echt een hele mooie actiefoto.

    Caro

    september 30, 2008 at 10:24 am

  8. Een uitgelezen kans voor onze Kevin!
    Echte promotiefoto’s voor de zeilsport!

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    september 30, 2008 at 10:29 am

  9. Wat een prachtige actiefoto’s en
    wat een prachtig afscheid van een collega.
    De camera heeft het in elk geval overleefd.

    thea

    september 30, 2008 at 11:04 am

  10. Man, zoiets moet de max zijn! Mooie actiebeelden ook.

    s.goovy

    september 30, 2008 at 1:48 pm

  11. Groepsportretten van boot naar boot… Het is eens iets anders 🙂

    Frederik

    september 30, 2008 at 2:19 pm

  12. Heel leuk, zo te zien een ideaal vaar-weertje.
    Wat ik me afvraag is of jij nog slaapt ? 🙂

    viero

    september 30, 2008 at 4:15 pm

  13. ik wou dat ik dit ook als afscheid kreeg hoor
    waauw das pas genieten!
    nog meer van dat!

    CALLEMIE

    september 30, 2008 at 5:04 pm

  14. Altijd zeer fijn zulke zeiltochten!
    Goed in beeld gebracht maar toch mis ik de bovenkant van de mast bij de tweede.

    Rulan Kurek

    september 30, 2008 at 9:12 pm

  15. Leuke woordspeling ,-).
    Mooie foto’s voor een vertrek dat je inderdaad niet zomaar voorbij kon laten gaan – lef moet je ook wle hebben na 17jaar iets anders beginnen!
    De eerste foto vind ik héél mooi ingekaderd!

    Caitlin

    september 30, 2008 at 9:25 pm

  16. Nou dat ziet er gezellig uit, lekker knus op zo’n boot.

    Robbie Veldwijk

    september 30, 2008 at 10:34 pm

  17. Leuk idee!
    Mooi fotoverslag.

    pieterbie

    oktober 2, 2008 at 5:01 am

  18. Die eerste foto vind ik werkelijk schitterend! Ik heb nog nooit gezeild maar als ik dit zie, wil ik ook!

    Ank

    oktober 2, 2008 at 1:32 pm


Geef een reactie

