XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Geschoten

with 12 comments

Afgelopen weekend lijf en leden geriskeerd om de jachtactiviteiten mee te volgen. Niet alle jagers zijn even opgezet met een fotograaf aan hun zij maar deze sympathieke man had er geen problemen mee. Enige voorwaarde: als er geschoten word, dekking zoeken. De buit (enkele patrijzen, duiven en konijnen) kreeg ik helaas niet te zien maar toch een kleine impressie…

 

 

 

Mochten er ooit jagers zijn die mij wel eens willen meetronen tijdens hun strooptochten geef dan alvast een seintje.

Written by Xray

september 24, 2008 bij 7:00 pm

12 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. de tweede foto vind ik de leukste. Hij hangt zo’n beetje voorover. En dan dat riet/gras (?) doet me aan het oosten denken, iets vietnamees ofzo, ik weet niet waarom…

    ysabje

    september 24, 2008 at 7:42 pm

  2. Tja, de foto’s zijn OK. Mooi in beeld gebracht.
    Ik heb echter moeite met de jacht. Natuurbeheer of louter plezier voor de jager, dat is altijd de vraag.
    Maar laten we het hier maar over de foto’s hebben. De meest karakteristieke is de middelste denk ik.

    Harry de Rooij

    september 24, 2008 at 8:49 pm

  3. Als ze de beestjes daarna ook effectief op eten heb ik er minder problemen mee. Het is ten slotten wat den mensch al eeuwen doet. Eigenlijk zelfs minder problemen met dit dan met van die kippen hokjes van 25 cm breed.

    Maar goed dat geheel terzijde

    Mooie foto’s inderdaad die tweede is de beste

    Frederik

    september 24, 2008 at 8:49 pm

  4. Als toevoeging op mijn comment: Hier is een jacht foto die geweldig veel indruk op mij maakte. Misschien wat “inspiratie”
    http://www.verhoogen.be/fotoblog/index.php?showimage=273&category=6

    Frederik

    september 24, 2008 at 8:51 pm

  5. Wat de jacht betreft denk ik er hetzelfde over als Harry, maar het gaat hier om de foto’s en die zijn schitterend. Wat me opvalt zijn de prachtige kleuren en de mooie belichting. Nummer 2 is een heel mooie actiefoto.

    MoniqueSamui

    september 25, 2008 at 4:05 am

  6. Hé, ik was blijkbaar al een poosje niet geweest en had heel wat moois in te halen. Schitterende foto’s. Ook deze serie over de jacht

    Margrietgeniet

    september 25, 2008 at 8:06 am

  7. Mooi eerbetoon aan als die onnodig gestorven beesten…
    Hoe knap je foto’s ook zijn, ik wordt er een beetje ongemakkelijk van. Als je echt de jacht wil verslaan, dan moeten de kadavers erbij, met bloed en beulingen en al… Just my 2 cents hé xray!

    gerdaYD

    september 25, 2008 at 8:30 am

  8. Hoi Kevin,
    Zittend jagen…. is natuurlijk ook een manier.
    Ben benieuwd of hij op die manier ook wat raakt?
    Ik vind foto 2 het mooiste van de drie.
    Mooie serie, overigens.
    gr.
    Ton

    Ton

    september 25, 2008 at 10:12 am

  9. Met mij mag je gerust eens mee op jacht. Maar ik wel enkel op strooptocht naar beelden.

    fotomart

    september 25, 2008 at 12:00 pm

  10. Heel mooie 2de !

    viero

    september 25, 2008 at 5:28 pm

  11. Het lijkt wel of het hoge groen “meegaat” in dezelfde richting als het geweer.
    Wat een scherpe foto’s.

    Fenny

    september 25, 2008 at 7:03 pm

  12. Gelukkig zie ik geen prooi maar dat driepoot-krukje daar ben ik weg van 🙂

    boomkruiper

    september 30, 2008 at 11:51 pm


Geef een reactie

