XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Gebeten (02)

with 14 comments

Er staat niet alleen paling op het menu. Alhoewel, deze zeebaars was te klein en werd bijgevolg teruggezet in z’n biotoop. Mooi zoals de regels het voorschrijven. Vissen onder het wettelijk formaat moeten terug de zee in, zelfs indien ze gevangen werden met een werphengel (voor zeebaars is die minimumgrens 36 cm).

 

 

Written by Xray

september 20, 2008 bij 2:15 pm

Geplaatst in Uncategorized

Tagged with , , , , , ,

14 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuk die plaat met de vis, dat doet me denken aan mijn vakanties vroeger met het hele gezin. Allemaal lekker vissen de hele dag.

    Robbie Veldwijk

    september 20, 2008 at 6:34 pm

  2. Huuh, ik griezel er van, die onderste foto!

    Fenny

    september 20, 2008 at 7:04 pm

  3. Het was een tijdje geleden dat ik hier nog kwam kijken… wegens te druk, maar er zijn weer pareltjes bijgekomen hoor!

    grtz

    Sven

    september 20, 2008 at 9:24 pm

  4. Zo hoort het inderdaad. Toffe foto die tweede!

    pieterbie

    september 20, 2008 at 10:45 pm

  5. Die eerste foto lijkt wel in het buitenland met die stenen. Altijd mooi zo’n blauwe lucht.
    Maar het tweede beeld. Akelig dat haakje in dat vissenbekje…

    zeezicht

    september 21, 2008 at 10:25 am

  6. Prachtfoto’s beiden, erg mooi belciht die onderste!

    Ank

    september 21, 2008 at 12:07 pm

  7. Wat zielig die laatste foto. Maar wel 2 mooie foto’s!

    Daisy

    september 21, 2008 at 7:07 pm

  8. Mooie nuances in die foto met de viskop en de hand. Doortekende details in de schaduwpartijen én in de lichte partijen. Een mooie scherptediepte. Is daar enige nabewerking aan te pas gekomen?

    Erwin

    september 21, 2008 at 8:20 pm

  9. Beide foto’s zijn zeer geslaagd maar bij de onderste gaat mijn aandacht naar die visser zijn hand…daar is al heel wat mee gewerkt hoor…knap.

    Jim

    september 21, 2008 at 8:49 pm

  10. Mooie foto’s, vooral de kleuren/belichting van de laatste zijn erg mooi, de zilveren kleur van het visje springt er uit.

    MoniqueSamui

    september 22, 2008 at 5:19 am

  11. Jij weet wat van je middagpauze te maken zeg. Ik vind deze serie weer heel bijzonder. Ik vind vooral de laatste twee foto’s van de vorige post erg mooi. Die tegenlichtopname waar je zowel de gevangen paling als de skyline van Oostende nog ziet is echt een heel goed gevonden perspectief. Maar ook die visser op de pier die helemaal doorloopt tot de horizon is een mooie compositie.

    Caro

    september 22, 2008 at 9:38 am

  12. Ik heb het gisteren nog gezegd tijdens het wandelen. Ik was moe en zei dat ik beter een nieuwe hobby zou zoeken bv vissen. Ik zei het wel om te lachen, want da’s echt niets voor mij…
    Het zijn wel mooie foto’s en vis lust ik wel !

    maaike

    september 22, 2008 at 12:43 pm

  13. mooie reeks

    Gregory

    september 22, 2008 at 4:32 pm

  14. de laatste is heel schoon! i love oostende!

    nimsa

    september 27, 2008 at 10:12 am


Geef een reactie

