XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

filmfestival oostende (03)

with 20 comments

De volgende avond werd de rode loper alweer opgepoetst voor mooi en bekend volk.

 

 

De acteurs van de destijds bijzonder populaire kinderreeks (jaja, uit mijn jeugdjaren) Merlina waren te gast.

 

Even later kwamen Peter van den Begin en Stany Crets (Vlaamse acteurs) ook aan. Ze kwamen hun nieuwe serie Fans voorstellen.

 

Helaas kan ik me niet meer verder vrijmaken voor het filmfestival maar volgend jaar ben ik gegarandeerd weer op post.

Written by Xray

september 5, 2008 bij 7:14 pm

20 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat heb je hier weer netjes geparafixd!

    fotomart

    september 5, 2008 at 8:31 pm

  2. hé leuk die Merlina crew… en de laatste foto is om duimen en vingers van af te likken!

    MJ

    september 6, 2008 at 7:14 am

  3. Die laatst is superklasse! Eén van je absolute toppers, Kevin!

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    september 6, 2008 at 8:50 am

  4. wat heb je toch geluk gehad hé
    en dit aijn echte mooie souvenirs ook!
    maar wat was nu dat stiftenmeisje?

    Wat zie je op de laatste foto? Iemand moet die toch gegeven hebben. 🙂

    callemie

    september 6, 2008 at 9:30 am

  5. Die laatste vind ik eveneens top !

    fbaert

    september 6, 2008 at 10:34 am

  6. Hey,Merlina…ook uit mijn kindertijd. Een echte paparazzo ben jij.

    Jim

    september 6, 2008 at 10:59 am

  7. Mooie reeks met de laatste als uitblinker, maar die eerste mag er ook best wezen!

    Rulan Kurek

    september 6, 2008 at 12:06 pm

  8. Spijtig want ’t zijn mooie reeksen. Merlina waar is de tijd gebleven..

    eLLe

    september 6, 2008 at 5:44 pm

  9. Die eerste foto lijkt er wel een voor een affiche.
    Knap gedaan.

    gekiekt

    september 6, 2008 at 6:56 pm

  10. Weer vier pareltjes
    en die laatste vind ik de MAX ! ! !
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    september 6, 2008 at 8:18 pm

  11. Die eerste vind ik een superprentje, en ook de laatste blinkt eruit

    Kris

    september 6, 2008 at 8:37 pm

  12. Voor mij onbekend, maar wel schitterend scherpe foto’s.

    Fenny

    september 6, 2008 at 10:39 pm

  13. Je boft: ik heb mij helemaal niet kunnen vrijmaken 😦
    Maar goed, je kan niet altijd overal zijn.
    En soms moet je werk écht laten voor gaan.
    Die van die dame die de loper poetst vind ik subliem!

    pieterbie

    september 7, 2008 at 8:40 am

  14. ah ja nu zie het hihihihi

    en macro’s heb ik nog helemaal niet onder de kni
    ik vervloek die macrolens hoor
    he gaat beter met mijn klein digitaaltje met functie “macro” dan met die speciale lens
    het zal nog oefenen worden denk ik!

    callemie

    september 7, 2008 at 8:57 am

  15. Ik ga helemaal voor die eerste.
    De rust als stilte voor de storm.
    Ook de diagonaal in de compositie zit prachtig.

    Harry de Rooij

    september 7, 2008 at 9:09 am

  16. De poetsvrouw op de rode loper vind ik geweldig. Ook omdat de rode loper weer terug komt in de poster op de achtergrond. De kinderreeks Merlina heb ik gemist, maar tante Terry daar was ik gek op als kleuterje (ok dat is wel iets langer geleden als bij jou!!). Nooit meer iets van gehoord.

    Caro

    september 7, 2008 at 11:20 am

  17. die eerste is geniaal!

    centrocampista

    september 7, 2008 at 1:58 pm

  18. Leuk, om op deze manier iets van het filmfestival mee te maken.
    De foto’s van stormtide zijn prachtige actie foto’s.

    thea

    september 7, 2008 at 3:04 pm

  19. In één woord PRACHTIG !!!

    mvg

    Lamp
    http://lampfotografie.blogspot.com/

    lamp

    september 11, 2008 at 3:44 pm

  20. Heel mooi licht bij de laatste. Base had de cadrage graag net iets ruimer gezien denk ik 🙂

    liever

    september 12, 2008 at 2:52 pm


Geef een reactie

