XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Filmfestival oostende (02)

with 17 comments

Vorige week ging ik nog met de para’s in het zand, stof en slijk gaan ploeteren. Deze week mocht ik m’n mooiste schoenen opblinken om aan de rode loper klaar te staan. Wat is fotografie toch een fijne bezigheid.

 

Jennifer Saunders (de grootste Britse comediènne, actrice en comedy-schrijfster) gekend van o.a. Absolutely Fabulous onthulde op de zeedijk haar ster op de Walk of Fame.

 

 

 

Jennifer Saunders bracht ook haar collega Dr. Tanya Byron mee.

 

 

Gunther Lamoot (Vlaamse komiek) was ook een van de sterren van de avond.

 

 

 

Tenslotte stelde de cast van “Zone Stad”  (Vlaamse politieserie) hun nieuwe afleveringen voor.

 

Written by Xray

september 4, 2008 bij 9:58 am

17 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. De foto’s van Dr. Tanya Byron (3) en Gunther Lamoot (4) zijn uitblinkers !
    Die van Gunther Lamoot (4) had ik wel bovenaan wat afgesneden, ik denk dat je snel de foto moest nemen, neen ? Hij gaf mij een grote glimlach op mijn gezicht ! Knap.

    viero

    september 4, 2008 at 11:12 am

  2. Je stond er weer lekker dichtbij. Fraaie reportage. Ik verwacht bij een post van jou eigenlijk, steeds een zeegezicht of een mooi dorp, met een speciaal sfeertje in de foto, maar dit kun je dus ook prima.

    Harry de Rooij

    september 4, 2008 at 3:20 pm

  3. De foto’s komen heel mooi over!

    Fenny

    september 4, 2008 at 4:29 pm

  4. Mooie foto’s hoor. Alsof ze je echt allemaal aankeken en voor je poseerden. Ok behalve Gunther, die had er even geen zin in, maar dat is nu juist weer leuk.

    Caro

    september 4, 2008 at 5:55 pm

  5. De vierde foto is schitterend. Net op het goeie moment afgedrukt !

    tati

    september 4, 2008 at 7:22 pm

  6. Wat ben je sterk bezig, Kevin!

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    september 4, 2008 at 7:49 pm

  7. Je hebt je weer lekker kunnen uitleven! En met wat voor een resultaat!!!

    fotomart

    september 4, 2008 at 11:26 pm

  8. Persfotograaf lijkt toch stilaan iets voor jou hoor.
    Die komiek Gunther Lamoot is dat niet die met zijn rood mutske?

    Jim

    september 4, 2008 at 11:35 pm

  9. ‘k Had hem bijna niet herkend de gunther, zo met zijn ringbaardje 🙂 Sterke foto’s weeral van jou!

    Jens Daems

    september 4, 2008 at 11:59 pm

  10. dit wordt een plezant reekske dat merk ik nu al!

    MJ

    september 5, 2008 at 6:44 am

  11. Welwel, WRay op de eerste rij voor een foto van Jennifer Saunders, gewéldig ! ’t Zijn niet zomaar snapshots die je maakt, maar echt goeie foto’s !

    Ann

    september 5, 2008 at 6:54 am

  12. Hier zien we dat je je duidelijk zich op alle terreinen thuis voelt.
    Knap fotowerk!
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    september 5, 2008 at 11:14 am

  13. Die van Veronique is geweldig 🙂 eeuh ik bedoel gunther lamoot

    Frederik

    september 5, 2008 at 12:02 pm

  14. Fantastisch, opnieuw!
    Ik had op tv al zitten kijken of ik nergens tussen zag lopen met je camera ,-) !
    Je portret van Jennifer Saunders is geweldig!
    (Ik wil echt wel eens lessne bij je komen nemen!)

    Caitlin

    september 5, 2008 at 6:27 pm

  15. Hey, tof, French & Saunders, leuk hoe je die ster-onthulling wist vast te leggen!

    pieterbie

    september 6, 2008 at 9:52 pm

  16. Enne, vandaag op de Rode Loper heb ik je echt gezien denk ik… was een stukje over Jennifer Saunders, en je zat nogal goe door je knieën gezakt… of slaag ik nu helemaal de bal mis.

    Klopt, dat was ik in volle actie op de zeedijk.

    Frederik

    september 7, 2008 at 6:12 pm

  17. Wat heb je Saunders mooi gevangen!

    boomkruiper

    september 11, 2008 at 10:24 pm


Geef een reactie

