XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Filmfestival Oostende (01)

with 15 comments

Net terug van een avondje filmfestival Oostende. Alvast een impressie die me meteen deed beseffen dat ik wel degelijk aan onze belgische kust vertoefde en niet op het festival van een zonovergoten Cannes.

Niettemin was het weer een leerrijke ervaring, heb ik wat celebs kunnen vastleggen en was er gelukkig een stiftenmeisje om het lang wachten wat te verzachten.

 

 

Written by Xray

september 2, 2008 bij 10:44 pm

15 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat regende daar precies een klein beetje 🙂 Er zit een bepaalde “stijl” in je foto’s die altijd terugkeert… Maar ‘k ben er nog niet uit wat 🙂

    Jens Daems

    september 2, 2008 at 10:46 pm

  2. @Jens: ik begon ook te zoeken. Kan het zijn dat het formaat van jouw beelden iets smaller/langwerpiger is dan 3/4? Of is het maar gezichtsbedrog omdat er een randje langs staat? In je zee- en soldatenreeks viel me dat ook vaak op…
    @Xray: zoals je wel weet kan ik die stijl van je wel appreciëren! 🙂

    Soms wijk ik inderdaad af van het standaard digitaal formaat maar bij deze twee beelden is die onveranderd. Ook het kader veranderd de verhoudingen niet. Wellicht is de kleursetting het meest typerend voor m’n stijl.

    Stephanie

    september 3, 2008 at 12:09 am

  3. Ha! jij bent zeker naar de première van “singing in the rain” geweest! 😉
    Zo zal iedereen wel een eigen stijl hebben. We kijken allemaal anders en dat is aan de foto’s te zien.

    fotomart

    september 3, 2008 at 12:24 am

  4. Raindrops keep falling…. Net als bij ons. Snertweer. Hopenlijk voor het festival wordt het nog wat beter, dat weer.

    Harry de Rooij

    september 3, 2008 at 12:32 am

  5. Euhm, wat is een stiftenmeisje?
    ‘k Ben benieuwd.
    Haha, goei: Cannes niet.
    Ik ga je eens wat vertellen.
    Jaren terug, ergens in de 80’, bracht ik in mei een aantal dagen door in Cannes. We gingen naar een eiland varen in de Middellandse zee om daar iets te gaan eten en mochten dat gewoon vergeten wegens storm.
    Ik bracht er een paar uur door in de zon wanneer ik er toekwam en dan had ik de rest van mijn verblijf, een 3 à 4 tal dagen constant mijn paraplu nodig.
    De zon scheen pas opnieuw wanneer ik in de luchthaven van Nice op de Sabena wachtte. Die trouwens anderhalf uur te laat kwam.

    pieterbie

    september 3, 2008 at 4:08 am

  6. Een mens zou zich inderdaad direct in Cannes wanen. De bovenste kan zo in de boekskes !

    Ann

    september 3, 2008 at 7:07 am

  7. Al weer van die mooie foto’s.

    Fenny

    september 3, 2008 at 10:28 am

  8. Je reeks “Storm Tide” eindigd met sterke actiefoto’s,ik geloof je dat je verteld dat je honderden foto’s hebt genomen,ik zou me ook niet kunnen houden.
    Je blijft nu alvast dicht in de buurt met het festival.

    Jim

    september 3, 2008 at 11:24 am

  9. Wat is in vredesnaam een stiftenmeisje????
    Ik ben benieuwd naar de rest van de foto’s. Mooi standpunt die onderste!

    Ank

    september 3, 2008 at 12:39 pm

  10. tja typisch belgisch weertje !
    en had je dochtertje stiftjes mee om te kleuren?

    callemie

    september 3, 2008 at 2:56 pm

  11. Had je niet beter dat stiftenmeisje (wat het ook mag wezen) gefotorgafeerd ipv ons nog eens te herinneren aan dat fatastisch belgisch weertje 🙂
    Alle gekheid op een stokje, ik vind de tweede zeer goed !

    viero

    september 3, 2008 at 5:09 pm

  12. Wat een hondeweer, maar je foto’s zijn desondanks toch mooi !!
    En vertel eens …..wat is een stiftenmeisje? Nooit van gehoord.

    Thea uit Limburg

    september 3, 2008 at 11:26 pm

  13. Het Belgische weer staat hier prima op de plaat!
    Laat de rest maar snel komen!

    Rulan Kurek

    september 3, 2008 at 11:29 pm

  14. Wat een natte film. Maar wat is toch een stiftenmeisje?

    boomkruiper

    september 4, 2008 at 12:24 am

  15. Vind de bovenste toch wel een hele mooie foto: eigenlijk lijkt het een zwart-wit foto maar toch die zachte kleuren er in van het blauw/grijs van het affiche en de loper in de verte. Heb je de foto door een raam gemaakt? De druppels op de ramen? doen het goed.

    Ja hoor door een raam. Het was de enige doenbare manier om op dat “dood moment” toch de sfeer vast te leggen: druilerig. De kleursetting is een z/w laag met lage dekking over een kleurlaag waarbij ik dan het rood extra gesatureerd heb.

    TruusW

    september 4, 2008 at 5:54 pm


Geef een reactie

