XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Storm Tide (02)

with 12 comments

Operatie Storm Tide gaat door. Intussen is de duisternis ingetreden en hebben de troepen de omgeving van de ambassade bereikt. Daar worden gijzelaars vastgehouden, een bestorming is de enige optie.

 

De verschillende sectieleiders plegen overleg.

 

In dekking.

 

Nederlandse mariniers rukken mee op.

 

Bestorming via de achterdeur.

Written by Xray

augustus 28, 2008 bij 8:29 pm

12 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sterke fotografie is zeer moeilijke lichtomstandigheden.
    Bij de tweede foto zou ik het contrast wat verhogen.
    Boeiend om te volgen, Kevin!

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    augustus 28, 2008 at 8:48 pm

  2. Ik volg met veel belangstelling je fotoreportages uit Oostende, waar ik regelmatig kom. “Storm Tide” is weer zo ’n interessant gegeven, waaruit je prachtige beelden haalt. Ik ben benieuwd of er ook een reportage over het Filmfestival komt. Zelf ben ik alvast morgenavond vrijdag 29/8 te vinden in de buurt van de Kinepolis en langs de “walk of fame”.

    Erwin

    augustus 28, 2008 at 9:05 pm

  3. Ik verbaas me echt. Maak jij deel uit van die oefening? Anders is het toch niet mogelijk om er zo dichtbij te komen. Zou hier echt niet mogelijk zijn. Zo kunnen we mooi in de “keuken” kijken.

    Harry de Rooij

    augustus 28, 2008 at 9:28 pm

  4. Heb je die mannen niet “verraden” door te flitsen?

    fotomart

    augustus 28, 2008 at 11:42 pm

  5. Hey, tof dat je er bij was om dit unieke event vast te leggen. Leuk dat je ook wat achtergrondinformatie kan meegeven.
    Sprekende shots, hoor!

    pieterbie

    augustus 29, 2008 at 5:07 am

  6. echt super, ik voel een jaloezie, ik wou erbij zijn 😉

    karim

    augustus 29, 2008 at 8:03 am

  7. Moet heel fijn geweest zijn om ‘embedded’ te zijn…
    Moeilijke situaties, inderdaad, om foto’s te nemen…
    Weer heerlijk bijgekeken!

    Caitlin

    augustus 29, 2008 at 9:28 am

  8. amai zeer zeer mooi daar kan ik niet aan tippen z’n
    een reeks om van te genieten
    zeer mooie shoots
    groetjes ludwig

    @ludwig

    augustus 29, 2008 at 9:29 am

  9. Subliem en knap. Blijkbaar was het echt geen probleem om zo dichtbij foto’s te maken. Sterke foto’s door een sterke fotograaf,chapeau.

    Jim

    augustus 29, 2008 at 10:38 am

  10. Mooie beelden!
    Vind ik altijd machtig om te zien…
    Knap dat je mee mocht gaan en zo close mocht fotograferen!

    Rulan Kurek

    augustus 29, 2008 at 11:23 am

  11. Xray,
    Je was mee tot aan de frontlinie. Prachtige foto’s heeft dat opgeleverd. Zelden hebben we onze para’s van zo dichtbij aan het werk gezien.
    Groeten.

    Piet

    augustus 29, 2008 at 1:03 pm

  12. Een week weg betekend echt iets missen op jouw blog. Man wat een geluk dat je mee mocht met deze actie. Hoe doe je dat? Maar beter nog wat maak je er een prachtige foto’s van. Ze zijn vast blij dat je mee bent gegaan en zo’n mooie foto documantaire hebt afgeleverd.

    Caro

    augustus 29, 2008 at 5:12 pm


Geef een reactie

