XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Fuzee 2008

with 19 comments

Dit jaar organiseerde Toerisme Oostende voor het eerst Fuzee 2008.

Ter vervanging van de massaspektakels die destijds tijdens Theater aan Zee werden gehouden werd nu 5 avonden na elkaar een vuur- en lichtspektakel in het Oostendse stadscentrum getoond.

De laatste avond was het op het Klein Strand aan Théâtre Attrape uit België. Op een constructie van 15 meter hoog, die de toren van Babel voorstelt, zorgden operazangers en percussionisten voor de begeleiding van een vuurspektakel.

 

 

 

 

Written by Xray

augustus 24, 2008 bij 3:55 pm

19 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erg mooi.
    Stel dat je bij de sluiting had gezeten van de Olympische Spelen: dan was er ook heel wat geweest om te fotograferen.
    Ik heb het net voor tv gezien!

    Fenny

    augustus 24, 2008 at 4:14 pm

  2. Ik dacht ook meteen aan de Olympische spelen. Dit zijn weer prachtige opnames.

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    augustus 24, 2008 at 4:21 pm

  3. Knappe sensationele beelden en het vuurwerk komt volledig tot zijn recht.

    Jimmy

    augustus 24, 2008 at 5:15 pm

  4. Ik ben er niet geraakt op Fuzee.
    Dit zijn wel mooie beelden.

    pieterbie

    augustus 24, 2008 at 5:22 pm

  5. Jouw foto’s zijn in elk geval spektakulair. Knap ook, hoe je die karakterkoppen hebt geportreteerd ! Groeten !

    Piet

    augustus 24, 2008 at 5:26 pm

  6. Oostende in vuur en vlam. Dat is weer spek voor de bek van x-ray. Knap gedaan! De beelden geven de sfeer goed weer.

    fotomart

    augustus 24, 2008 at 7:45 pm

  7. Ik heb heel wat blogs af te schuimen na drie weken vakantie!
    Een mooie reeks alvast!

    Morgen neem ik rustig de tijd alles door te nemen! 🙂

    Rulan Kurek

    augustus 24, 2008 at 9:09 pm

  8. Bejing is er niks tegen 🙂 Werkelijk héél nette foto’s hoor! Wat voor lens gebruikte je?

    Jens Daems

    augustus 24, 2008 at 10:23 pm

  9. Niet te geloven dat je bij die drukte
    zo’n prachtige foto’s kon maken.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    augustus 24, 2008 at 10:27 pm

  10. wat een knappe beelden van d

    CALLEMIE

    augustus 25, 2008 at 7:17 am

  11. oeps foutje
    ik wou dus zeggen wat een knappe beelden van dat spectakel
    oostende zorgt er voor dat je weer knappe beelden kan “schieten”

    CALLEMIE

    augustus 25, 2008 at 7:19 am

  12. Spectaculair, xray. Ik had heel wat in te halen, dus ik ga je nu even een linkje geven, als je het goed vindt. Die tewaterlating vond ik heel bijzonder, dat zie je niet iedere dag. Heel leuk idee ook om portretten te koppelen aan beroepsgerelateerde achtergronden. Was weer even aangenaam vertoeven

    Margrietgeniet

    augustus 25, 2008 at 8:13 am

  13. waarom zouden we nog naar oostende komen als we hier alles zo prachtig kunnen zien 🙂

    centrocampista

    augustus 25, 2008 at 9:36 am

  14. Wat een kleurenexplosie heb je hier vastgelegd.
    Vooral de onderste vind ik er erg sprookjesachtig uitzien.
    Groetjes Truus

    Truus

    augustus 25, 2008 at 12:43 pm

  15. Spectaculaire beelden!

    s.goovy

    augustus 25, 2008 at 1:06 pm

  16. Ik kon er niet komen, maar jij hebt ze dus weer mooi op de plaat gezet.

    roysfoto

    augustus 25, 2008 at 3:58 pm

  17. Blijft fascineren. Shows met licht- en vuurwerkspektakel. De eerste heeft mijn voorkeur. Vraag me niet waarom, gevoelskwestie.

    Harry de Rooij

    augustus 25, 2008 at 7:02 pm

  18. Knallende beelden lijkt me hier op zijn plaats !

    fbaert

    augustus 25, 2008 at 9:04 pm

  19. Mooie Fuzee foto’s !!!

    Meer vandattum (copy’n paste in uwen browser) :

    http://www.flickr.com/search/?q=fuzee%20kriebel&w=all&s=int

    filmpjes :

    Le Voyage des Aquarêves (Compagnie Malabar)

    PARADE(Théâtre Atrappe)

    BABEL (Théâtre Atrappe)
    deel I

    deel II

    KrieBel

    augustus 26, 2008 at 8:28 am


Geef een reactie

