XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Veurne (03)

with 17 comments

Bij een bezoek aan Veurne moet je zeker eens de Sint-Niklaastoren bezoeken. Na ruim 200 trappen te hebben verteerd krijg je een prachtig uitzicht op een groot deel van de Westhoek. Vanop 48 meter hoogte krijg je het centrum van Veurne alsook de kustlijn, de polders, de Vlaamse bergen en zelfs Frans-Vlaanderen te zien.

 

 

 

 

En als afsluiter van de Veurne-reeks een panorama.

Written by Xray

augustus 2, 2008 bij 7:26 pm

17 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een knappe beelden van Veurne. Van die ene foto word ik bijna zeeziek. Prachtig!

    jokdev

    augustus 2, 2008 at 7:46 pm

  2. Conditie..conditie…daar gaat het om. Boven zijn en zonder trillende armen en benen en met zekere vingers de foto’s kunnen maken die je op het plan had staan! Gelukt stel ik vast. Prachtig!

    En ik heb m’n dochter nog al die trapjes opgedragen en ook weer naar beneden gesleept. Eerste vijf minuten heb ik inderdaad moeten wachten tot de spanning uit de armen was voor ik kon beginnen fotograferen. En dan begon ze nog te smeken om weer naar beneden te gaan want er was te veel wind. Ach, wat een fotografeerende vader lijden kan… 🙂

    René

    augustus 2, 2008 at 7:50 pm

  3. Bedankt voor die mooie beelden!

    Fenny

    augustus 2, 2008 at 8:11 pm

  4. ik krijg er zowaar hoogtevrees van

    Die panorama is mooi

    Jürgen Doom

    augustus 2, 2008 at 8:41 pm

  5. Bedankt voor de tip, zal ik ooit een doen.

    pieterbie

    augustus 2, 2008 at 9:14 pm

  6. Mooi overzicht van de omgeving van Veurne. Ja die kinderen willen graag omhoog en als ze daar eenmaal zijn valt er voor hen niet veel te beleven en willen ze weer weg, terwijl het voor ons pas interessant begint te worden. Niks van aantrekken, ze worden vanzelf groot 🙂

    Harry de Rooij

    augustus 2, 2008 at 9:15 pm

  7. Die toren is een aanrader tot en met! Heb ik ook al eens beklommen. Je hebt blijkbaar een prima dagje uit gekozen. Helder weer met prachtige foto’s als resultaat. Ik heb ook beelden vanuit die toren, maar die zijn bijlange zo mooi niet van kleur. Ik moet er dus dringend terug naar toe want dat kan ik niet verdragen uiteraard 😉

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    augustus 2, 2008 at 9:38 pm

  8. Dat is best wel hoog. Een fantastisch uitzicht!

    eLLe

    augustus 3, 2008 at 11:32 am

  9. Mooi!
    Maar te hoog voor iemand met échte hoogtevrees ;-(….

    Caitlin

    augustus 3, 2008 at 12:57 pm

  10. Ha ha! Onze Koen krijgt er geduchte concurrentie bij! Prachtpanorama!

    Ah nee, laten we zeggen dat Koen Champions League speelt en ik op provenciaal niveau mijn best doe. Ik heb heel veel bewondering en respect voor Koen.

    fotomart

    augustus 3, 2008 at 1:12 pm

  11. schitterende reeks foto’s van een prachtige streek!

    centrocampista

    augustus 3, 2008 at 1:13 pm

  12. Zoals vaker het geval is wordt hier dus ook sport met fotografie gecombineerd !

    mooie foto’s vooral die eerste, die vind ik echt prachtig. Alleen al door het licht!

    Frederik

    augustus 3, 2008 at 4:44 pm

  13. Prachtig vergezicht maar ik krijg nu al hoogtevrees 🙂

    boomkruiper

    augustus 3, 2008 at 8:21 pm

  14. Je maakt de reeks steeds mooier met deze foto’s.
    De trappen zullen jammergenoeg nog niet te doen zijn,
    maar het lijkt wel een bezoekje waard.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    augustus 3, 2008 at 8:22 pm

  15. Héhé, Martine mag gerust zeggen dat je een geduchte concurrent hoor 😉 Gezonde concurrentie noem ik dat. Jouw foto’s van Veurne doen me inzien dat die van mij te kort schieten (qua kleur en contrast) en ik dringend er terug heen moet om ze te verbeteren. Da’s toch geweldig? Op die manier kan je via het bloggen uw niveau nog wat hoger tillen…
    Nee, op gebied van stads- en landschapsfotografie zit je zeker en vast ook bij de Champions Leaque en win ik van jou hooguit via strafschoppen 😉

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    augustus 3, 2008 at 9:26 pm

  16. Leuk om eerst de andere reeks te zien met de toren er een beetje op ( i guess ) en dan deze van boven op de toren !

    Angélique

    augustus 4, 2008 at 9:59 am

  17. Mooie foto’s weer van die toren af! De panorama is erg goed gelukt! De compositie daarvan de twee randen heb je heel erg sterk gedaan! Alsof je daar erg goed over nagedacht hebt!

    Robbie Veldwijk

    augustus 5, 2008 at 9:55 am


Geef een reactie

