XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Paardenzegening (01)

with 18 comments

Op vrijdag 11 juli vond in Bredene-Dorp de 24ste paardenzegening plaats.

We waren wat vroeger ter plaatse waardoor we de kans kregen om even een toertje mee te rijden op een huifkar. Een spectaculaire belevenis voor de oudste dochter maar scherpe foto’s nemen tijdens zo’n helse rit is wat anders.

 

De gedenktegels liggen al klaar.

 

De paarden komen aan.

 

 

Dolle rit.

Written by Xray

juli 15, 2008 bij 9:17 pm

18 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Allez, ben er weer niet geweest, en dat is nu iets dat mij el bekoren kan, al die paarden en koetsen.
    Mooie serie.

    roy

    juli 15, 2008 at 9:31 pm

  2. Er zullen vast nog mooie beelden volgen van deze edele dieren. Tof en leuk onderwerp.

    Jimmy

    juli 15, 2008 at 9:39 pm

  3. De 2de en 3de foto vind ik erg mooi! Lekker qua kleuren en ook natuurlijk mooie paarden!

    Robbie Veldwijk

    juli 15, 2008 at 10:12 pm

  4. De derde foto vind ik echt heel mooi. alleen al vanwege het standpunt!

    Frederik

    juli 16, 2008 at 12:15 am

  5. och foto’s hoeven niet altijd superscherp te zijn, sfeer is soms belangrijk alsook beweging… in elk geval een leuke reeks!

    MJ

    juli 16, 2008 at 7:32 am

  6. In juli wordt hier veel gezegend 🙂
    Ik ken een diaken in Oost-Vlaanderen die fietsen zegent op afspraak.

    pieterbie

    juli 16, 2008 at 9:16 am

  7. Dit soort plechtigheden ken ik in Nederland niet maar ik moet zeggen,…het heeft wel iets!
    Mooie reeks, scherp of niet!

    René Wouters

    juli 16, 2008 at 10:09 am

  8. Jullie barsten van de tradities. Hier verdwijnen ze soms. Mooi vastgelegd.

    Harry de Rooij

    juli 16, 2008 at 10:52 am

  9. De derde foto is echt super! Het lage standpunt zet boer en paard haast op een voetstuk. Scherpe foto’s nemen is inderdaad moeilijk op een bewegend en schokkend voertuig. Onlangs had ik de kans om van Astene naar Gent mee te varen in een sloep. Mijn idee om leuke foto’s van de oevers te nemen heb ik onderweg moeten opgeven. De boot ging veel te snel, ong 10 km/u.

    fotomart

    juli 16, 2008 at 10:56 am

  10. De derde foto is inderdaad goed gekozen , zowel het constrast als het standpunt.
    Verder begin ik spontaan zo te klakken als ik de paardjes zie :’)

    Angélique

    juli 16, 2008 at 11:31 am

  11. Je voorlaatste foto van de man met het paard aan de hand vind ik de beste van allemaal! Echt sjiek getrokken!

    Treee

    juli 16, 2008 at 12:55 pm

  12. Heb veel moeite moeten doen om hier mijn achterstand bij te benen. ’t is mij gelukt en ik heb veel prachtige beelden gezien met mooie luchten, prominenten, mensen en dieren. Ik kan weer volop genieten van de mooie beelden die nog zullen volgen.

    jokdev

    juli 16, 2008 at 1:12 pm

  13. Vooral de foto van de man met het paard vind ik heel mooi. Ook je reeks over het Thermae Palace vind ik heel erg bijzonder. Je weet je foto’s telkens dat ietsje meer mee te geven.
    Groeten !

    Piet

    juli 16, 2008 at 2:57 pm

  14. Ik blijf het ongeloofelijk vinden hoe je telkens
    zo’n mooie kleuren kan steken in je prachtige foto’s.
    Toevallig zijn het bij mij ook paardjes.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    juli 16, 2008 at 6:27 pm

  15. Dat lijkt me een geweldige leuke dag met al die paarden om je heen.

    els

    juli 16, 2008 at 7:14 pm

  16. Een mooi span haflingers. Koppige beesjes kunnen daar wel tussen zitten. Prachtige foto’s!

    eLLe

    juli 16, 2008 at 8:05 pm

  17. Prachtig werk Kevin en niet iedere foto moet steeds haarscherp zijn.

    cor

    juli 16, 2008 at 8:07 pm

  18. Ook hier nummer 3. Mooi!

    Karina

    augustus 4, 2008 at 10:26 am


Geef een reactie

