XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Vlaamse havendag (03)

with 14 comments

Uiteindelijk begaf het gezelschap zich naar de nieuwe oostelijke strekdam. Om de haveningang van Oostende te verbreden werd het Oosterstaketsel (betonnen pier) afgebroken en komt er een strekdam in de plaats. Ondanks dat de strekdam nog in z’n beginstadium verkeerd werd ze toch al feestelijk ingehuldigd.

 

Het traditioneel lintjesknippen.

 

Gouverneur Paul Breyne ziet een wandeling niet meer zitten en verlaat het gezelschap.

 

Een gezondheidswandeling op de nieuwe strekdam.

 

Yes, het beeld dat ik wou hebben.

 

Na nog wat toespraken en een glaasje rept de Vlaamse Minister-President zich naar Zeebrugge.

14 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ik heb een vermoeden dat jij in dienst gegaan bent bij een grote, nationale krant!

    of wie weet zelfs een internationale! :-))

    prachtig beeldverslag, xray!!

    curieuzeneuzemosterdpot

    juli 10, 2008 at 7:10 am

  2. Goed gevonden, het ‘uit het beeld springen’ van de minister op het einde van de reeks!

  3. Ik moet bij dit soort foto’s altijd wat glimlachen. Ze zijn zo publiciteitsgeil, die “hoge heren”. Zouden ze daar nu ook naar toegaan als er geen camera’s waren, als ze niet zeker waren een “goede pers” te krijgen? Ik denk het niet. Jij documenteert het allemaal prachtig.

    Harry de Rooij

    juli 10, 2008 at 9:41 am

  4. Mooie reeks, leuke beelden, mooi zo met het slechte weer.

    Robbie Veldwijk

    juli 10, 2008 at 9:44 am

  5. Knap werk geleverd. En die foto die je wou hebben is prima gelukt! Zowel compo als belichting.

    Martine

    juli 10, 2008 at 11:12 am

  6. Een heel mooie serie, prachtig van belichting en die dreigende lucht geeft er een mooi sfeertje aan. De ‘hebbes’foto is prachtig, net als het leuke standpunt in de laatste foto.

    MoniqueSamui

    juli 10, 2008 at 5:03 pm

  7. Je toverd mooie beelden vanuit de haven.
    En foto 4 is inderdaad een pareltje.
    Knap !
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    juli 10, 2008 at 5:14 pm

  8. Hi Xray, wat leuk dat mijn foto’s bij jou in de smaak vielen. Ik heb hier even een aantal logjes doorgescrolled en kan verheugd constateren, dat dit wederzijds is. Je maakt boeiende foto’s. Daar kan ik nog wel wat van leren. Mag ik jouw link op mijn log zetten ?

    Margrietgeniet

    juli 10, 2008 at 5:26 pm

  9. Het ziet er allemaal heel gewichtig uit,
    compleet met lintjes knipperij.
    Het uit beeld lopen van de minister-presindent
    ik een mooi einde van de reeks.

    thea

    juli 10, 2008 at 6:26 pm

  10. Heel knappe reportage.Alhoewel het allemaal mooie opnames zijn,gaat mijn voorkeur vooral naar de laatste 2.Subliem.Hoe ben jij toch aan die perskaart gekomen :-)),geen enkele ander fotoamateur kan zo dicht bij hun onderwerp komen.

    nmr

    juli 11, 2008 at 10:59 am

  11. goed bezig!

    MJ

    juli 11, 2008 at 9:15 pm

  12. Dankzij jou krijg ik hier te zien wat ik allemaal gemist heb tijdens mijn weekske afwezig.
    Mooie reportage!

    pieterbie

    juli 14, 2008 at 12:35 pm

  13. Die laatste is sterkt en moet je goed bewaren. Een perfect beeld wanneer hij ooit MP af is 😉

    Karina

    augustus 4, 2008 at 10:29 am

  14. Mooie reeks hier hoor. De foto waarvan je zelf aangeeft dat je die wou (Peeters) is idd heel erg geslaagd, net als die waarop vandelannotte zo lacht. Mooie donkere expressieve luchten. NIce

    Ann

    augustus 19, 2008 at 6:58 am


Geef een reactie

