XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Vlaamse Havendag (01)

with 10 comments

Aanvankelijk ging ik een reeks starten over de Groene 62-lijn maar aangezien ik dit weekend verschillende evenementen heb vastgelegd steek ik het vervolg van deze reeks even in de wachtrij.

Zaterdagmorgen ben ik in Oostende naar de eerste Vlaamse Havendag geweest. De bedoeling was om mensen kennis te laten maken met de Vlaamse havens en om de vele vacatures kenbaarder te maken.

Vlaams Minister-president Kris Peeters en een delegatie vooraanstaande politici kregen onder grote mediabelangstelling een rondleiding. Deze rondgang startte in het Maritiem Reddings- en coördinatiecentrum (MRCC). Het is het centraal meldpunt voor scheepsongevallen en het centrum van waaruit reddingsacties begeleidt worden. Ook de scheepvaartbegeleidng voor de Oostendse haven bevindt zich op deze locatie. 

 

 

Written by Xray

juli 6, 2008 bij 9:35 pm

10 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. dankzij jou zit ik op de eerste rij!

    ik sta paraat voor de rondleiding, xray! :-))

  2. Gaat het tegenwoordig zo goed met uw fotografie dat je al gesponsord wordt door…Dell ?? 😉
    Met pijn heb ik deze havendag (en vooral het evenement van zondag!) aan mijn neus voorbij moeten laten gaan! Twee sterke journalistieke beelden hier!(naar mijn smaak wel iets te fel gedesatureerd) Ik zit weliswaar aan een blogpauze, maar volg je dagelijks op de voet hoor!

  3. en dank zij jou kunnen we dit van dicht bij volgen
    iedereen die maar doet of ze zeer aandachtig luisteren??????

    callemie

    juli 7, 2008 at 7:37 am

  4. Wat me opvalt is dat het havenbedrijf en
    alles wat er verder rondloopt een
    mannenaangelegenheid is.

    thea

    juli 7, 2008 at 10:18 am

  5. Interessant te zien dat er zoveel mannelijke belangstelling is. Mooie twee.

    René

    juli 7, 2008 at 11:57 am

  6. Een vraagje ipv commentaar: hoe speel je het klaar om bij “hoog” bezoek op de eerste rij te staan? Is dit niet uitsluitend voor journalisten gereserveerd?

    fotomart

    juli 7, 2008 at 12:02 pm

  7. Twee mooie foto! Lekker druk is het daar wel zeg. Hoe heb je nog de ruimte kunnen vinden om de foto’s te maken 😛

    Robbie Veldwijk

    juli 7, 2008 at 3:03 pm

  8. Allemaal prachtige foto’s hier.
    Groetjes.

    emmy

    juli 7, 2008 at 8:44 pm

  9. Ha den Kevin, mag eventjes op reportertoer, paparazzi’s achterna.
    Je voelt je duidelijk in vele opzichten thuis,
    prachtig hoe het je hier lukt op prachtige foto’s te maken.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    juli 7, 2008 at 8:57 pm

  10. Xray wordt fotojournalist, mooie beelden zouden zo de krant in kunnen !

    Frederik

    juli 14, 2008 at 11:13 am


Geef een reactie

