XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Oostende voor anker (einde)

with 19 comments

Ik zou nog heel lang kunnen doorgaan maar er zijn nog zo veel mooie evenementen die ik met jullie wil delen dat ik voorlopig toch deze reeks van OvA beeïndig. En ik eindig met nog enkele typische zee- en ambachtsfoto’s. Ik kon het weer niet nalaten en heb dus nog maar eens eigen tintje aan de foto’s gegeven. Benieuwd of dit in jullie ogen een meerwaarde geeft aan de foto’s.

 

 

Samen met deze man kijken we alvast uit naar het volgende evenement. Deze vond vandaag (di 3/06) plaats in Oostende. Er is toen namelijk iets aangekomen per boot. Nee, niet sinterklaas al heb ik er voor het eerst wel mijn nieuw gadget echt kunnen gebruiken…

Written by Xray

juni 3, 2008 bij 7:28 pm

19 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Voor mij zijn de bewerkingen alleszins geslaagd. De typisch xray toning kan je het wel noemen. Mooie beelden, en ik kijk al uit naar het volgende werk !

    fbaert

    juni 3, 2008 at 7:47 pm

  2. Prachtige mix tussen kleur en sepia. De onderste foto vestigt mijn aandacht door deze exclusieve verscheining van een man die wat mysterieus naar de verte zit te turen. Ook bemerk ik de mooie dof in deze foto waardoor al mijn aandacht naar de man toe concentreert.

    Kris

    juni 3, 2008 at 7:57 pm

  3. Ja ik houd daar wel van een beetje spelen met de kleuren. Vooral zoals jij dat doet. Volgens mij bij deze foto’s door de verzadiging wat terug te schroeven. Bij de èènnalaatste foto vind ik dat het mooist uitkomen.
    De scherptediepte bij de tweede vind ik echt mooi gevonden.

    TruusW

    juni 3, 2008 at 9:02 pm

  4. Knappe reeks,mooie kleurenmix,benieuwd naar het volgende evenement.

    nmr

    juni 3, 2008 at 9:33 pm

  5. Het is weer genieten die serie van jou. Mijn favoriet is ook de tweede. Ook vanwege de scherpe voorgrond en de vage achtergrond. Heel mooi. Ook leuk die klompjes. Hebben ze die ook in Belgie of is het een verdwaalde Hollander, want die man op de achtergrond heeft ook klompen aan!!

    Caro

    juni 3, 2008 at 10:14 pm

  6. Erg coole afsluiters van deze mooie serie!
    Op naar de volgende serie Xray!

    Robbie Veldwijk

    juni 3, 2008 at 10:36 pm

  7. Mooie toning, is inderdaad terug iets speciaals.
    Nu maak je mij wel heel benieuwd, want ik heb er geen idee van wat er vandaag of gisteren, beter gezegd, per bood zou kunnen aangekomen zijn in Oostende.
    Ik wacht (on)geduldig.

    pieterbie

    juni 4, 2008 at 5:04 am

  8. even nog nagenieten van deze mooie reeks voor ik uitkijk naar wat komen gaat!

    MJ

    juni 4, 2008 at 6:39 am

  9. Dag Kevin,
    Dit is weer echt genieten.
    Het zijn prachtige shots.
    Foto 2 vind ik qua compositie er bovenuit steken.
    De combinatie sepia met kleur in de serie
    geeft echt een meerwaarde aan de foto’s.
    Het geeft de juiste sfeer weer. Knap werk!
    gr.
    Ton

    Ton

    juni 4, 2008 at 7:31 am

  10. Knap! Die laatste mag van mijn part meteen op de OvA-affiche voor volgend jaar!

    s.goovy

    juni 4, 2008 at 8:20 am

  11. De tweede van boven steelt m’n hart

    boomkruiper

    juni 4, 2008 at 12:03 pm

  12. Ben aan een inhaalbeweging bezig wat betreft blogs kijken. Supermooie reeks over Oostende! De kleur in deze laatste foto’s is prachtig, maakt de foto’s sterker dan gewone sepia.

    An

    juni 4, 2008 at 1:41 pm

  13. Wat heb ik hier weer even genoten xray. Je foto´s zijn echt een rustpuntje.
    Fantastisch. Alweer.

    ellen

    juni 4, 2008 at 2:23 pm

  14. Prachtige kleurzetting en mooie onderwerpen, geweldige foto’s!

    Ank

    juni 4, 2008 at 3:15 pm

  15. Xray,
    Ik heb reeds op diverse blogs foto’s gezien van Oostende voor anker. Maar die van jou hebben toch vaak dat tikkeltje meer… En de typische Xray-kleuren zijn intussen je handelsmerk geworden.
    Gr.

    Piet

    juni 4, 2008 at 3:45 pm

  16. wow ik vind deze serie super knap !!! en die “kleuren” vind ik echt heel heel mooi !

    pauline grossen

    juni 4, 2008 at 6:02 pm

  17. Beetje sepia-achtig, maar ik vind de foto’s daardoor toch wel iets speciaals hebben.

    cor

    juni 4, 2008 at 7:27 pm

  18. prachtig foto’s
    het touwwerk is natuurlijk mijn favoriet!

    callemie

    juni 6, 2008 at 11:25 am

  19. Nr twee is ook wel mijn favouriet!
    Prachtig, dat touwwerk en die doorkijk!

    Erik O,

    juni 6, 2008 at 8:50 pm


Geef een reactie

