XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Oostende voor anker (02)

with 19 comments

Duikdemonstratie met een nostalgisch duikpak (helmduiken) door de watersporstchool van De Panne.

Deze reeks werd in bijzonder moeilijke omstandigheden gemaakt dus fotografisch is het zeker geen hoogvlieger maar ik ben toch blij dat ik het kon vastleggen.

De eerste twee foto’s werden genomen van tussen een menigte nieuwsgierigen waarbij ik nauwelijks bewegingsvrijheid kreeg en af te rekenen had met een felle zon.

Foto 3 en 4 werden genomen doorheen het raam van de duiktank.

Written by Xray

mei 27, 2008 bij 7:04 pm

19 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ongelooflijk…..lijkt me niet geheel ongevaarlijk.
    Prachtig vastgelegd.

    cor

    mei 27, 2008 at 7:24 pm

  2. wauw tof heel knap gedaan maar ik kijk er liever naar dan hem na te doen!
    thx voor het nakijken van de affiche
    en ja hoor ik doe verder heb daarnet een half uur gebirdwatchd onder de appelboom!
    morgen pimpeltjes
    dadakes

    callemie

    mei 27, 2008 at 8:39 pm

  3. Toch wel heel scherp om zo vanuit de menigte gefotografeerd te hebben. Mooie beeldjes, en ook de kleuren in je eerste twee foto’s vind ik heel geslaagd !

    fbaert

    mei 27, 2008 at 8:48 pm

  4. Knap hoor!
    Die 2de foto vind ik ondanks de omstandigheden toch wel goed gelukt!

    Robbie Veldwijk

    mei 27, 2008 at 9:09 pm

  5. Het reportagegevoel van Kevin komt hier weer boven! Bewust niet beperkt tot de mooie boten.
    Dat beloofd voor het vervolg! Interessante beelden hoor!

  6. Lijkt mij inderdaad niet evident, goed geslaagd, vind ik!

    pieterbie

    mei 27, 2008 at 9:33 pm

  7. Toch helemaal niet slecht! Tijdens zulke evenementen zijn de omstandigheden zelden zoals je het zou willen. Dus is het roeien met de riemen die je hebt.

    Martine

    mei 27, 2008 at 10:20 pm

  8. Hoe kom je weer omhoog zeg met dit gevaarte op je nek, leuk om te zien hoe dat in zijn werk gaat. Maar de kwaliteit van de foto’s valt wel mee toch, nog best aardig gelukt.

    Jeroen

    mei 28, 2008 at 4:06 am

  9. wauw heel geslaagd die onderwater foto’s! Héél tof, ‘kijk uit naar de rest van de reeks.

    MJ

    mei 28, 2008 at 8:27 am

  10. Dag Kevin,
    Het lijkt me toch wel een hachelijke onderneming.
    Maar zo te zien is er gelukkig geen sprake van een
    kleine lekkage of zo.
    Ik vind overigens dat de foto’s goed gelukt zijn!
    gr.
    Ton

    Ton

    mei 28, 2008 at 9:24 am

  11. Super die onderwater-foto’s!

    gekiekt

    mei 28, 2008 at 1:05 pm

  12. Ondanks de moeilijke omstandigheden toch goed gelukt,
    dit duiken in een antiek duikpak te fliepsen.
    Mooie serie toch.

    thea

    mei 28, 2008 at 6:21 pm

  13. Ik vind ze nog bijzonder mooi meegevallen, daar kon ik niet dichtbij komen, dus ben ik blij dat jullie ze vastgelegd hebben

    roy

    mei 28, 2008 at 6:27 pm

  14. Dat is een interessante reportage. Ik zou denk ik last krijgen van claustrofobie als ik zo’n helm op moest en dan onder water zou gaan.

    Harry de Rooij

    mei 28, 2008 at 8:02 pm

  15. Ondaksn de moielijk omstandigheden pracht foto’s zeker de eerste twee. lijkt me heel eng zo’n helm op…
    Lijkt me leuk zo op een schip te kijken.
    gezellige avond en groetjes

    Tiny

    mei 29, 2008 at 6:07 pm

  16. oo ik krijg het al benauwd als ik die man in dat pak zie. Verschrikkelijk lijkt me dat met zo n grote enge helm op.

    els

    mei 29, 2008 at 8:06 pm

  17. Prachtig, proficiat hoor ! Nog een fijne donderdagavond, Liefs, prulleke.

    nicole

    mei 29, 2008 at 8:24 pm

  18. Oeff…als ik dit zie krijg ik het al benauwd.Niets voor mij. (dat duiken dan hè, dat fotogaferen is wel mijn ding)

    TruusW

    mei 29, 2008 at 8:31 pm

  19. Ik vind ze HEERLIJK. Vooral de kleuren en het koper/messing

    boomkruiper

    mei 30, 2008 at 11:35 am


Geef een reactie

