XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

Oostende voor Anker (01)

with 24 comments

Ja hoor, het evenement van het jaar voor Xray zit er weer op. En het was weer een geslaagde editie. Honderden bootjes, prachtig weer, vriendelijke mensen en dus… honderden foto’s.

Ik begin met deze visroker. De haringen werden er op ambachtelijke wijze gerookt in een kast en konden ter plaatse verorberd worden.

 

 

Written by Xray

mei 26, 2008 bij 5:15 pm

24 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erg leuke serie, ook echt wel iets om zo’n mooie serie van te maken!

    Robbie Veldwijk

    mei 26, 2008 at 6:07 pm

  2. Een mens zou er honger van krijgen, leent zich volgens mij ook uitstekend voor een hoog contrast zwartwit reportage 😉

    Hippopotamos

    mei 26, 2008 at 7:10 pm

  3. Hallo, benieuwd naar de nieuwe reeks. Zelf niet op dit event geraakt. Zal zeker via jouw pics een mooie indruk krijgen van editie 2008. Groetjes, Rayonx

    Rayonx

    mei 26, 2008 at 7:20 pm

  4. Hele mooie sfeerbeeldjes, met oog voor detail zoals we van je gewend zijn !

    fbaert

    mei 26, 2008 at 7:35 pm

  5. Vooral je tweede foto spreekt mij aan. Heel filmisch ook, lijkt wel gemaakt in zo’n duister, rokerig steegje in een groezelige achterbuurt van een Aziatische grootstad (niet dat ik daar ooit geweest ben 😉 )

    s.goovy

    mei 26, 2008 at 7:53 pm

  6. Ben hier al heel lang niet meer geweest, link kwijt, ga hem nu ook gelijk op mijn log zetten.
    Heb genoten van de foto’s die je de laatste tijd hebt geplaatst zitten heel sfeervolle foto’s bij.
    Mooiste natuurlijk Charlotte…ziet er gewelidig uit.
    groetjes en gezellige avond verder.
    Tiny.

    Tiny

    mei 26, 2008 at 8:13 pm

  7. Bij zo’n evenement weet je als gedreven fotograaf zoals jij waarschijnlijk niet meer van ophouden…
    Het gaat hier de volgende dagen steken voor al diegenen die er niet konden geraken 😦
    Drie prachtige foto’s! En met minder zijn we niet tevreden hier!

  8. Prachtige sfeerbeelden ! Ik denk dat jij Oostende voor anker op je eigen wijze hebt bekeken. Met deze foto’s kom je alvast verrassend uit de hoek. En die haring ziet er erg lekker uit.
    Hieronder ook een heerlijke foto van je beide dochtertjes. Fantastisch vertederend in beeld gebracht.
    Gr.

    Piet

    mei 26, 2008 at 9:57 pm

  9. Zalig. Heb die kerel al ergens op foto gezien. Jammer genoeg zag ik hem niet in ’t echt.

    pieterbie

    mei 26, 2008 at 10:21 pm

  10. Het ruikt heerlijk op je blog. Dat wordt smullen met die feestfoto’s hoop ik!

    boomkruiper

    mei 26, 2008 at 11:15 pm

  11. Mmmmm … lekkere serie, ik kan ze bijna ruiken! Mooi in beeld gebracht met een sfeervolle belichting.

    MoniqueSamui

    mei 27, 2008 at 5:05 am

  12. kuch kuch kuch de rook komt tot hier
    maar ik wacht op de bootjes
    ps
    ken jij iemand die eventueel een affiche kan hebben voor mij ge weet wel ikke bootjes fanaat maar voetje stond me niet toe tot daar te geraken
    thx
    liefs

    Oeps, je verwacht foto’s van bootjes ook? Mmmm, ‘k heb er eigenlijk geen gezien 🙂
    Ik zal eens mijn licht opsteken voor een affiche maar intussen zullen de meeste affiches reeds verwijdert ziijn vrees ik.

    callemie

    mei 27, 2008 at 6:53 am

  13. Niet alleen de visjes zijn op ambachtelijke wijze beried, maar ook je foto;s zijn weer ambachtelijk gemaakt!
    Wat een sfeervolle serie!

    Monique

    mei 27, 2008 at 8:11 am

  14. Dat wordt ongetwijfeld de start van opnieuw een mooie fotoreeks !

    Jeroen

    mei 27, 2008 at 8:23 am

  15. Oostende is echt wel een fantastische stad om vlakbij te wonen. Er is zo veel te doen altijd. Dit evenement lijkt me ook geweldig geweest. In ieder geval zijn deze foto’s erg mooi. De eerste spreekt mij het meeste aan omdat je echt ziet wat er gebeurd.
    Ik zal toch eens een jaarabonnement met de trein naar Oostende overwegen!!

    Caro

    mei 27, 2008 at 9:56 am

  16. Prachtige foto’s. Je zou haast zin krijgen in zo’n visje, ook al lust ik ze niet :mrgreen:
    Rook doet het altijd goed in foto’s vind ik.

    Caroline

    mei 27, 2008 at 11:00 am

  17. Echt ongelooflijk lekker!. Vorig jaar op de Leiefeesten in Asten was er ook een haringroker (ome Hans) en hij komt dit jaar terug. Daarvoor alleen zou je er al naar toe gaan.

    fotomart

    mei 27, 2008 at 2:14 pm

  18. Dag Kevin,
    Het begin ziet er veelbelovend uit.
    Ik ben erg benieuwd naar het vervolg van je reportage.
    Mooie shots zijn het. Die man lijkt ook wel een beetje
    doorrookt!!
    gr.
    Ton

    Ton

    mei 27, 2008 at 3:37 pm

  19. Prachtig licht en compositie in die eerste.

    Harry de Rooij

    mei 27, 2008 at 4:00 pm

  20. Heerlijk, gerookte vis.Het ziet er ook nog mooi uit ook.

    els

    mei 27, 2008 at 6:05 pm

  21. Mooi mooi

    Ik kijk al uit naar de ganse serie …

    Volgend jaar wil ik er ook eens bij zijn…

    Prachtig spektakel

    grtz

    Sven

    mei 27, 2008 at 6:16 pm

  22. Stond er vorig jaar ook, maar het was toen al helemaal leeg.
    Nu krijg ik het water in mijn mond bij het zien van deze prachtige foto’s.
    Benieuwd naar de bootjes.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    mei 27, 2008 at 6:39 pm

  23. Enorm mooie foto’s !!! Ik ga ook elk jaar maar dit jaar kon ik helaas niet ! Volgend jaar beter 🙂

    pauline grossen

    mei 29, 2008 at 7:18 pm

  24. Sfeervolle fotoreeks. Echt mooi gedaan.
    Krijg er zo al zin in

    Frederik

    mei 30, 2008 at 12:17 pm


Geef een reactie

