XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY

Photoblog of XRAYPICTURES PHOTOGRAPHY (Kevin Mollet)

De Twinsclub

with 17 comments

Een tijd geleden publiceerde een franstalig magazine een reportage over het toerisme in Oostende. Als mooiste plaats van Oostende verkozen ze het stuk strand thv de Twinsclubs. De Twinsclub is een surfers’ bar die je hier links op de foto’s ziet. De begeleidende foto was genomen vanop de helling richting strand. Mooie reclame voor Oostende ware het niet dat De Twinsclub in buurgemeente Bredene ligt. En laat dit nu net de gemeente zijn waar Xray woont.  

 

Written by Xray

mei 20, 2008 bij 11:38 am

17 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi beeld laat je hier zien, Ik weet niet zo goed welke ik het mooiste vind.
    De toning van de kleuren versie vind ik erg mooi maar de zwart wit versie is ook zeker niet verkeerd!

    Robbie Veldwijk

    mei 20, 2008 at 11:52 am

  2. Misschien bedoelden ze het arrondissement Oostende 😉
    We hebben we niet veel duinen meer in België, maar gelukkig wel nog hier en daar een mooi restant. Mooi, maar ik zou niet weten welke versie mijn voorkeur heeft en dat hoeft ook niet. Wel leuk dat je regelmatig twee versie toont.

  3. Prachtige foto weer!
    niet dat ik de zwart/wit foto minder vind,
    maar ik ga toch voor de bovenste,
    vanwege jou mooi kleurentint die je er telkens insteekt.
    Gr.
    P-TER

     P-TER

    mei 20, 2008 at 11:58 am

  4. Allebei mooi. Ieder straalt zijn eigen sfeer uit. Goede evenwichtige compositie en een realistisch beeld van wat van onze duinengordel overschiet.

    fotomart

    mei 20, 2008 at 1:00 pm

  5. Xray is een bofkont! Lijkt me geweldig om aan zee te wonen.
    Dramatische sfeer hangt er in beide foto’s en ik heb lichte voorkeur voor de kleurenuitvoering.

    René Wouters

    mei 20, 2008 at 1:11 pm

  6. Jij weet waar je gaat wonen. Maar deze duin vind ik toch iets te grauw …

    boomkruiper

    mei 20, 2008 at 2:12 pm

  7. Dus feitelijk heb je reclame gekregen van je gemeente, tof hé

    merel

    mei 20, 2008 at 2:31 pm

  8. Mooi beeld !!
    deze keer gaat mijn voorkeur naar de kleurenfoto
    Zo zie je de dreigende wolken beter.
    KLasse 🙂

    sofievandam

    mei 20, 2008 at 3:32 pm

  9. Het is er een mooi stuk strand en duinen. Ik heb daar ook al meer dan eens met mijn camera rond gelopen en zelfs een modelshoot gedaan !

    sillevl

    mei 20, 2008 at 4:52 pm

  10. Hey X,
    ik ben terug in blogland. Mooie foto’s,mijn voorkeur gaat ook naar die in kleur.
    Je prikkeldraad (De schorre3) vind ik al helemaal geslaagd.
    Groetjes

    Jimmy

    mei 20, 2008 at 4:52 pm

  11. In kleuren komt de sterkte van deze foto toch beter tot zijn recht. Knappe foto!

    centrocampista

    mei 20, 2008 at 7:45 pm

  12. Ik vind je 10′ bijdrage van het kite-festival toch héél bijzonder mooi, delicaat, eigenlijk…
    En bij deze ga ik toch voor de x-ray kleurenversie!

    Caitlin

    mei 20, 2008 at 8:06 pm

  13. Yep, in Oostende hebben we ook zo iets, maar we noemen het daar het beach house.
    Ik verkies de bovenste foto.

    pieterbie

    mei 20, 2008 at 10:38 pm

  14. Mooie compositie, verkies dan weer de onderste omdat er wat meer doortekening in het gebouwtje links zit… Helemaal ok zou zijn: bovenste met idem doortekening…

    Erik O,

    mei 21, 2008 at 4:16 am

  15. Hier en lichte voorkeur voor de 2de, ik zou juist de wolken nog een beetje tegenhouden.

    Hippopotamos

    mei 21, 2008 at 8:21 pm

  16. mijn voorkeur gaat naar het zwart-wit beeld. Misschien het proberen waard : Ik zou de voorgrond een beetje doordrukken evenals de lucht … zo zou je een clair-obscuur krijgen met de nadruk op het wegje en de mensen …

    Peterm

    mei 29, 2008 at 8:45 pm

  17. Ik ben er gisteren nog een stukje taart gaan verorberen 🙂

    s.goovy

    september 15, 2008 at 8:57 am


Geef een reactie

